لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

باگ اسکرین سیور در مک بوک M1 دردسرهای زیادی را ایجاد کرد

باگ اسکرین سیور در مک بوک M1 دردسرهای زیادی را ایجاد کرد

 تعداد زیادی از کاربران به تازگی اعلام کرده‌اند که باگ اسکرین سیور مک بوک‌های M1 باعث دردسرهای بسیار زیادی را برای آن‌ها شده و امکان کار کردن با مک را برای آن‌ها مختل کرده است.

این کاربران ادعا کرده‌اند که در زمان استفاده از مک او اس بیگ سور و مشخصاً زمانی که اسکرین سیور روشن می‌شود دیگر قادر به غیرفعال کردن آن نیستند و کاربر امکان ورود به اکانت دستگاه را ندارند و نمی‌توانند از سیستم عامل مک او اس استفاده کنند.

در نسخه جدید سیستم عامل مک او اس بیگ سور قابلیت جدیدی با عنوان Fast User Switching قرار گرفته که از طریق آن کاربران می‌توانند به صورت سریع از اکانت کاربری خود بیرون رفته یا بدون اتلاف وقت به آن بازگردند. در این میان برخی از تحلیلگران نرم‌افزاری ادعا کرده‌اند که مشکل یاد شده مشخصاً به عدم کارکرد صحیح این قابلیت مربوط است.

این مشکل منجر به آن می‌شود که در زمان فعال شدن اسکرین سیور کاربر نتواند برای بار دیگر به اکانت خود لاگین کند و دوباره مثل شرایط معمول از دستگاه خود استفاده کند. این مشکل همچنین باعث می‌شود تا کاربران با فشار دادن دکمه پاور امکان خروج یا ورود دوباره به دستگاه را نداشته باشند و فقط مجبور به خاموش کردن اجباری دستگاه باشد. این مشکل همچنین در کامپیوترهای مک مینی نیز دیده شده و عملکرد دستگاه را به هم ریخته و دردسر برای کاربران این دستگاه‌ها ایجاد کرده و آن‌ها امکان استفاده معمول از کامپیوترهای شخصی خود را ندارند.

تحلیلگران نرم‌افزاری بر این باور هستند که کاربران در صورت خاموش کردن قابلیت Fast User Switching دیگر با این مشکل مواجه نخواهند بود و می‌توانند به صورت عادی از دستگاه خود استفاده کنند. برای خاموش کردن این قابلیت کافی است نام آن را در System preferences جستجو کرده و قابلیت یاد شده را خاموش کنند.

اپل به زودی این مشکل را از طریق آپدیت‌های نرم‌افزاری در نسخه‌های بعدی سیستم عامل مک برطرف خواهد کرد. با این حال در حال حاضر در صورت روشن بودن قابلیت یاد شده کاربران ممکن است با مشکل یاد شده مواجه شوند و بهتر است برای مقابله، فعلاً از امکان سوئیچ کردن سریع میان اکانت‌های کاربری خودداری کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420