لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل تاچ آیدی در صفحه نمایش آیفون 12 اس و آیفون تاشو را آزمایش می‌کند

اپل تاچ آیدی در صفحه نمایش آیفون 12 اس و آیفون تاشو را آزمایش می‌کند

گزارش اخیر منتشر شده از بلومبرگ نشان می‌دهد که اپل در حال کار کردن روی تاچ آیدی در نمایشگر آیفون 12 اس و آیفون تاشو است؛ با این حال این گزارش تأییدی بر تلاش اپل برای تولید نمایشگرهای تاشونده نیست.

اپل تاکنون به چند سایز از نمایشگر تاشو اشاره کرده؛ از جمله مدلی که مشابه اندازه نمایشگر 6.7 اینچ در آیفون 12 پرو مکس قرار گرفته است. گفته شده طراحی نمایشگر آیفون تاشو اپل دارای یک لولای نامرئی خواهد بود که بخش الکترونیکی آن در پشت نمایشگر واقع شده است.

به گفته بلومبرگ عرضه آیفون تاشو ممکن است سال‌ها طول بکشد یا نهایتاً هرگز معرفی نشود؛ اما مشخص است که اپل اغلب روی آپدیت آیفون‌ها و آیپد پرچم‌دار خود متمرکز است.

علیرغم اینکه آیفون‌های 12 با فناوری قابل‌ملاحظه‌ و تغییرات کلی طراحی و معرفی شدند؛ اما ممکن است مدل‌های آیفون 13 با تغییر عمده و ویژگی خاصی امسال ارائه نشوند. همچنین گفته شده مهندسین اپل در نظر دارند که آیفون 2021 را به عنوان نسخه S از مدل‌های 2020 ارائه کنند که این موضوع نشان می‌دهد که آیفون 13 در کار نخواهد بود و امسال با آیفون 12 اس روبرو خواهیم بود. این رسم قدیمی اپل است که هر وقت آیفون را با آپدیت جزئی‌تری ارائه می‌دهد آن را با پسوند «S» نام‌گذاری می‌کند.

اپل در حال آزمایش کردن تاچ آیدی روی صفحه نمایش آیفون 13 است که می‌تواند تغییر اساسی در سیستم بیومتریکی باشد که اپل همواره برای دستگاه‌های پرچم‌دار خود آن را به کار می‌برده که از زمان عرضه آیفون X تاکنون متوقف شده، اما در هر حال انتظار می‌رود تغییرات طراحی آیفون جدید جزئی باشد.

فاکتور تاچ آیدی علاوه بر فیس آیدی در آیفون 13 ارائه خواهد شد و این خبر خوبی برای کاربرانی است که هنگام استفاده از ماسک نمی‌توانند قفل آیفون را با فیس آیدی باز کنند.

اپل در نظر داشته که پورت شارژ را از مدل‌های آیفون با شارژ بی‌سیم حذف کند که در حال حاضر صحت داشتن این موضوع تائید نشده است.

گزارشی از بلومبرگ منتشر شده که تائید می‌کند ایر تگ‌ها امسال عرضه خواهند شد و شایعات تکراری از ارائه آیپد پرو مشاهده شده که ظاهراً اپل در حال کار کردن روی آپدیت آن با یک نمایشگر مینی ال ای دی و یک پردازنده سریع‌تر است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373