لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تصاویر CAD از آیپد پرو 5 منتشر شد

تصاویر CAD از آیپد پرو 5 منتشر شد

تاکنون خبرهای زیادی از تلاش اپل برای طراحی و ساخت سری جدید آیپدهای حرفه‌ای در سال ۲۰۲۱ منتشر شده و حالا مجموعه‌‍ای از تصاویر CAD آیپد پرو 5 منتشر شده است.

این تصاویر CAD که توسط وب سایت 91mobile منتشر شده نشان دهنده ظاهر احتمالی آیپد پرو 5 هستند که قرار است در نیمه اول امسال آماده معرفی و عرضه به بازار جهانی شود. اپل احتمالاً امسال نیز همانند سال ۲۰۲۰ میلادی پردازنده‌های جدید A15 را زودتر از سری محصولات جدید آیفون رونمایی می‌کند.

اپل سال گذشته برای اولین بار پردازنده A14 در آیپد پرو ۲۰۲۰ رونمایی کرد و پس از آن نسخه اختصاصی آن با پسوند Bionic را برای تلفن‌های هوشمند آیفون ۱۲ در اکتبر 2020 معرفی کرد. در این میان تصاویر CAD منتشر شده نشان دهنده ظاهر احتمالی آیپد پرو 2021 هستند که احتمالاً در سایز ۱۱ و ۱۲ و ۹ اینچ آماده عرضه به بازار جهانی خواهد شد.

تصاویر CAD از آیپد پرو 5 نشان دهنده طراحی مینیمال منحصر به فرد همیشگی شرکت اپل است و امسال نیز همانند سال گذشته دوربین این محصول مجهز به لنزهای دوگانه و درعین‌حال لنز LiDAR شده است.

برخی از شنیده‌ها حاکی از آن است که شرکت اپل در نظر دارد تا در سال ۲۰۲۱ میلادی از فناوری رده بالای مینی ال ای دی برای تولید نمایشگرهای آیپد پرو 5 استفاده کند که باعث می‌شود تا تصاویر منتشر شده از این نمایشگر کیفیت بهتری پیدا کنند و در عین حال ابعاد دستگاه را نیم میلی‌متر کوچک‌تر از سری محصولات سال قبل کنند.

خبرگزاری دیجی تایمز تا پیش از این تائید کرده بود که شرکت اپل در تلاش است تا طی فرایند ساخت این محصول فناوری ارتباطی 5G استفاده خواهد کرد تا روند و سرعت انتقال داده‌ها و ارتباط همیشگی این محصولات به اینترنت را افزایش دهد.

بسیاری از تحلیل گران تا به امروز تصاویر CAD منتشر شده را تائید کرده‌اند و آن را به‌عنوان نمونه اولیه احتمالی از طراحی کلی آیپد پرو 5 شناخته‌اند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420