لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تاچ بار از مک بوک پرو ۲۰۲۱ حذف خواهد شد

تاچ بار از مک بوک پرو ۲۰۲۱ حذف خواهد شد

 گزارش‌هایی که توسط برخی از تحلیلگران و از طریق شبکه اجتماعی توییتر منتشر شده نشان داده که شرکت اپل تصمیم دارد تا تاچ بار را از مک بوک پرو ۲۰۲۱ حذف کند.

گزارش‌ها همچنین توسط برخی از تحلیلگران سرشناس نظیر مینگ چی کو و مارک گورمن از خبرگزاری بلومبرگ تائید شده که نشان می‌دهد شرکت اپل در سال 2021 میلادی تصمیم دارد تا مک بوک‌های پرو را در دو سایز ۱۴ و ۱۶ اینچی آماده عرضه کنند و رابط کاربری تاچ بار را از آن‌ها حذف کند.

مینگ چی کو بر این باور است که شرکت اپل قصد دارد تا یک رابط کاربری جدید که شامل دکمه‌های فیزیکی با کاربردهای متفاوت هستند را جایگزین تاچ بار در مک بوک پرو کند. این رابط کاربری قرار است نمایشگرهایی کوچک را در زیر دکمه های کیبورد جای دهد.

این موضوع پس از انتشار در توییتر با سروصدای بسیار زیادی مواجه شد و کاربران زیادی در این شبکه اجتماعی به این موضوع واکنش نشان داده‌اند. تاچ بار در سال ۲۰۱۶ برای اولین بار در مک بوک‌های پرو معرفی و آماده عرضه به کاربران شد. در آن زمان بسیاری از افراد رابط کاربری آن را عجیب و غیرمعمول می‌دانستند و از طراحی لپ تاپ‌هایی که شرکت اپل ساخته بود رضایت کافی را نداشتند.

برخی از کاربران در این میان اعلام کرده‌اند که از تاچ بار خوششان می‌آید و از حذف شدن آن رضایت ندارند؛ با این حال تعداد دیگری از کاربران اعلام کرده‌اند که شرکت اپل برخلاف روند معمول خودش در طراحی کامپیوترهای مک به دنبال صحیح و خطا کردن‌های متعدد است.

تا پیش از این نیز شرکت اپل رابط اتصال مگ سیف را از مک بوک‌ها حذف کرده بود که شایعات امروزی بر این تأکید دارند که در سال ۲۰۲۱ میلادی شرکت اپل از مگ سیف ۳ در کامپیوترهای خود رونمایی می‌کند. این موضوع باعث شده تا بسیاری از کاربران عدم رضایت خود از روند تغییراتی که شرکت اپل در سری کامپیوترهای مک بوک اعمال کرده را ابراز کند با این حال باید منتظر بود و دید که شرکت اپل در سال ۲۰۲۱ میلادی چه تغییراتی را در ظاهر و طراحی سخت افزاری کامپیوترهای مک خود اعمال می‌کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420