لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بیانیه حریم خصوصی فیس بوک جمع‌آوری اطلاعات کاربران را علنی کرد

بیانیه حریم خصوصی فیس بوک جمع‌آوری اطلاعات کاربران را علنی کرد

 شرکت فیس بوک به تازگی بیانیه حریم خصوصی خود را به روز رسانی کرده است. بر اساس این بیانیه ابزار مربوط به حریم خصوصی فیس بوک با آپدیت‌هایی برای مدیریت اطلاعات کاربران ارائه می‌شود.

گزارش‌های منتشر شده از وبسایت TechCrunch نشان می‌دهند که فیس بوک در حال ارائه آپدیت برای ابزار دسترسی به اطلاعات کاربر بوده، این ابزار برای استفاده آسان و توضیح بهتر نحوه استفاده از اطلاعات است و به این ترتیب حریم خصوصی در فیس بوک هر چه بیشتر نادیده گرفته می‌شود.

ابزار «Access Your Information» با ترجمه «دسترسی به اطلاعات شما» می‌تواند نگاهی دقیق به اطلاعات به اشتراک گذاشته توسط کاربر در فیس بوک ارائه دهد. نسخه آپدیت شده با هشت دسته‌بندی سازمان‌دهی و مدیریت می‌شود. این دسته‌بندی‌ها شامل دسترسی فیس بوک به فعالیت‌های کاربر، اطلاعات شخصی، دوستان و فالوئرها، اطلاعات ثبت شده، اطلاعات امنیتی و ورود به سیستم، اپلیکیشن‌ها و وب‌سایت‌های خارج از فیس بوک، اطلاعات اضافه و الویت‌ها است.

درون هر دسته‌بندی، اطلاعات به دسته‌بندی‌های جزئی تری تقسیم شده که پیدا کردن آن‌ها آسان‌تر باشد و البته ابزاری وجود دارد که برای پاک کردن اطلاعات قابل استفاده است.

همان طور که وبسایت TechCrunch اشاره کرده اپل از اپلیکیشن‌هایی مثل فیسبوک درخواست کرده لیستی با جزئیات دقیق از اطلاعات شخصی جمع‌آوری شده ارائه دهند، این درخواست اپل زمانی منتشر شده بود که فیس بوک و سایر اپلیکیشن‌ها را برای گرفتن مجوز ردیابی از کاربر مجبور کرده بود.

کاربرانی که می‌خواهند به ابزار «Access Your Information» دسترسی یابند به اپلیکیشن Facebook در آی او اس رفته، Setting و سپس در بخش privacy با انتخاب تنظیمات به پایین رفته و «Access Your Information» را تنظیم کنند.

قابل ذکر است که فیس بوک ادعا می‌کند اطلاعات کاربران را مستقیماً نمی‌فروشد بلکه کاربر را در گروهی قرار می‌دهد که عوامل تبلیغات بتوانند آن را مشاهده کنند. فیس بوک به موارد و علاقه‌مندی‌های مشترک بین کاربران توجه کرده و در تبلیغات استفاده می‌کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420