لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مگ سیف 3 به نسل بعدی مک بوک‌ها باز خواهد گشت

مگ سیف 3 به نسل بعدی مک بوک‌ها باز خواهد گشت

 شایعات تعجب بر انگیز اخیر حاکی از آن است که شرکت اپل در نظر دارد تا اشتباهی مگ سیف 3 را به نسل بعدی کامپیوترهای مک برگرداند و آن‌ها را در مک بوک‌های تولید شده در سال ۲۰۲۱ مورد استفاده قرار دهد.

اپل از سال ۲۰۱۶ و مشخصاً با معرفی نسل جدید کامپیوترهای مک بوک پرو تصمیم به حذف تدریجی سیستم ارتباطی مگ سیف گرفت. این سیستم ارتباطی در سال ۲۰۱۸ از تمامی کامپیوترها اپل حذف شد. حال شایعات اخیر حاکی از آن است که این سیستم ارتباطی برای بار دیگر به کامپیوترهای شرکت اپل بازخواهند گشت.

مینگ چی کو تحلیلگر سرشناس محصولات اپل به تازگی در گزارشی اعلام کرده که شرکت اپل در تلاش است تا در ارتباطی مگ سیف 3 را برای بار دیگر به محصولات خود بازگردند. این در حالی است که کامپیوترهای مک بوک امروزه تنها با سیستم ارتباطی USB-C طراحی و تولید می‌شوند.

این شایعه همچنین توسط خبرگزاری بلومبرگ و تحلیلگر سرشناس آن مارک گورمن تائید شده است. با توجه به این موضوع می‌توان مطمئن بود که شرکت اپل مک بوک‌های ۲۰۲۱ را با سیستم ارتباطی هوشمند مبتنی بر ارتباط مگنتی تولید و عرضه خواهد کرد. در صورت ارائه یک سیستم ارتباطی جدید، شرکت اپل روند تولید آداپتورهای برای کامپیوترهای مک را برای بار دیگر تغییر خواهد داد و احتمالاً نسل سوم ارتباط مگ سیف رونمایی خواهد شد.

نسل اول ارتباط مگ سیف در سال ۲۰۰۶ برای کامپیوترهای مک بوک پرو مورد استفاده قرار گرفت که باعث تسهیل در روند ارتباط و شارژ می‌شد و حالا شرکت اپل تصمیم دارد تا آن را برای بار دیگر به دستگاه‌های خود بازگرداند.

اپل تا به امروزدو نسل از سیستم‌های ارتباطی مک سیف را آماده عرضه کرده و از سال ۲۰۱۸ استفاده از این سیستم‌های ارتباطی در مک بوک‌ها را متوقف کرد. در سال ۲۰۲۰ میلادی اپل در کنار معرفی از آیفون ۱۲ از سیستم ارتباطی مبتنی بر عملکرد مگنتی برای این تلفن‌های هوشمند نیز رونمایی کرد که می‌توان آن را نشانه‌ای از بازگشت مگ سیف به کامپیوترهای مک در نظر گرفت.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373