لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

هیتمن 3 در گوگل استادیا امکانات بیشتری دارد

هیتمن 3 در گوگل استادیا امکانات بیشتری دارد

سرویس گوگل استادیا به تازگی امکان اجرای بازی هیتمن ۳ و اشتراک گذاری سناریوهای آن را از طریق یک آدرس اینترنتی به گیمرهای خود ارائه داده است.

گیمرها می‌توانند از طریق چند کلیک ساده در دستگاه خود، سناریوهای مختلف اجرای بازی هیتمن ۳ در مراحل مختلف را با یکدیگر اشتراک بگذارند از تجربیات یکدیگر برای گذراندن مراحل مختلف استفاده کنند. هیتمن ۳ به تازگی آماده عرضه به کاربران شده که همانند تمامی قسمت‌های پیشین خود امکان به پایان رساندن هر یک از مراحل را به روش‌های متفاوت دارد.

در این بازی برخی از کاربران تمایل دارند تا نهایت خشونت را به خرج دهد و با ایجاد سر و صدای زیاد فرد مورد نظر که مأموریت اصلی در بازی است را بکشند. از طرف دیگر برخی از کاربران تمایل دارند تا با راه‌های هوشمندانه و از طریق برخی ترفندهای خاص که در هر مرحله با یکدیگر متفاوت هستند بازی هیتمن را به پایان برساند.

در این میان کاربرانی که این بازی را از طریق سرویس گوگل استادیا اجرا می‌کنند، از این پس می‌توانند با یک لینک سناریوهای مربوط به رد کردن هر یک از مراحل مورد نظر خود را به همان شکلی که آن‌ها اقدام به پایان رساندن آن کرده‌اند با دیگران به اشتراک بگذارند.

این قابلیت برای بسیاری از استریمرها و افراد سرشناس در حوزه گیم اهمیت زیادی دارد و از طرف دیگر بسیاری از کاربران می‌توانند سناریوها و راهکارهای خلاقانه خود را که در بازی کردند با دیگران برای هر یک از مرحله‌ها اشتراک بگذارند تا تجربه ویژه‌تر برای اجبار اجرای بازی هیتمن به وجود آید.

کاربرانی که تمایل به استفاده از سرویس گوگل استادیا دارند می‌توانند اینترنت از طریق گیفت کارت گوگل پلی این سرویس را فعال کرده و با دانلود و نصب اپلیکیشن آن، بازی‌های مورد نظر را از طریق فناوری پردازش ابری به صورت هشمند اجرا کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373