لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سیستم خنک‌کنندگی آیفون مجهز به محفظه بخار می‌شود

سیستم خنک‌کنندگی آیفون مجهز به محفظه بخار می‌شود

شرکت اپل تصمیم دارد تا در آینده‌ای نزدیک سیستم خنک‌کنندگی مبتنی بر محفظه بخار در آیفون را مورد استفاده قرار دهد. گزارش و شایعات منتشر شده توسط مینگ چی کو نشان می‌دهد که اپل در تلاش است تا پردازنده‌های آینده ‌آیفون را با سیستم انتقال حرارت مبتنی بر سیالات خنک کند.

بر اساس گزارش وب سایت Apple Insider که شایعه اخیر مینگ چی کو در مورد تلاش اپل برای ارائه سیستم خنک‌کنندگی مبتنی بر سیالات را منتشر کرده، شرکت اپل هنوز تصمیمی برای استفاده از این فناوری در سال ۲۰۲۱ و مشخصاً در آیفون ۱۳ نگرفته است.

سیستم خنک‌کنندگی مبتنی بر محفظه بخار باعث می‌شود تا یک سیال یا آب بتواند از طریق لوله‌های مشخص حرارت پردازنده را به بدنه و در نهایت به بیرون انتقال دهد. اپل در تلاش است تا با توسعه این فناوری میزان انتقال حرارت تولید شده توسط پردازنده‌های آیفون را کاهش دهد.

گزارش‌های منتشر شده حاکی از آن است که شرکت اپل تا به امروز چندین بار فناوری انتقال حرارت مبتنی بر محفظه بخار را برای آیفون‌ها مورد تست قرار داده؛ اما هنوز آن را روی هیچ یک از تلفن‌های هوشمند خود پیاده سازی نکرده است. این گزارش تأکید می‌کند که فناوری جدید یاد شده به استانداردهای مورد نظر شرکت اپل نرسیده و همین موضوع باعث شده تا مدیران آن تمایلی به استفاده از این فناوری در نسل‌های جدید آیفون نداشته باشند

مینگ چی کو اما همچنان تأکید دارد که شرکت اپل این قابلیت را در آینده نزدیک مورد استفاده قرار خواهد داد تا حرارت تولید شده در پردازنده آیفون و سیستم ارتباطی نسل پنجم همراه را کاهش دهد. این تحلیلگر تأکید می‌کند که اپل در تلاش است تا سطح پردازش آیفون‌های نسل آینده را افزایش دهد و این موضوع در کنار پشتیبانی از سیستم ارتباطی5G باعث می‌شود تا شرکت اپل نیاز به فناوری جدیدی برای انتقال حرارت دستگاه به بیرون نیاز داشته باشد و از فناوری‌های پیشرفته‌تری استفاده کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373