لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کیس فولیو هوشمند آیفون پتنت جدید اپل است

کیس فولیو هوشمند آیفون پتنت جدید اپل است

 بنابر اطلاعات منتشر شده از یک پتنت جدید، اپل در حال تحقیق روی تعدادی کیس فولیو هوشمند منحصر به فرد آیفون است که می‌تواند ایرپاد و سایر اکسسوری‌ها را نگهداری و شارژ کند.=

پتنت جدید اپل با عنوان «کیس فولیو هوشمند برای آیفون با قابلیت شارژ اکسسوری‌ها» در اداره ثبت اختراع آمریکا منتشر شده است. این پتنت عمدتاً مربوط به کیسی برای نگه‌داشتن دستگاه‌های الکترونیکی قابل حمل و اکسسوری حتی اکسسوری‌های خارجی می‌شود.

در این پتنت طیف وسیعی ازکیس‌های مختلف برای ذخیره و شارژ ایرپاد یا سایر اکسسوری‌ها برای آیفون وجود دارد که شامل یک کیس فولیو، کیف پول، پوشش محافظ، محفظه، جلد چرمی، کیف و بازوبند یا ترکیب از این موارد است. مشخصاً کیس فولیو هوشمند آیفون یک حفره دارد که با ابعاد یک اکسسوری و تعدادی پایانه و باتری مطابقت دارد.

اگر کیس دارای باتری باشد، باتری از طریق پایانه دستگاه موجود در کیس شارژ شده و باتری هم می‌تواند اکسسوری‌ها را از طریق پایانه دیگری شارژ کند. اپل اظهار کرده که کیس آیفون می‌تواند با دستگاه داخل خود و اکسسوری‌ها از طریق NFC و یک محفظه شکاف دار برای نگهداری پول و کارت اعتباری مورد استفاده قرار گیرد.

 در طراحی اصلی این کیس یک بخش با ارتفاع و طول بیشتر برای قرار گرفتن ایرپاد تعبیه شده است. طراحی دیگری نشان می‌دهد که ایرپادها یا سایر اکسسوری‌ها از طریق اصطکاک مناسب یا اتصال مغناطیسی یا هر دو در این کیس نگهداری می‌شوند.

برخلاف طراحی کیس فولیو هوشمند برای آیفون در طرح دیگری که بسیار سبک‌تر است ایرپادها در معرض دید هستند و کمتر محافظت می‌شوند. هنوز مشخص نیست که این طراحی باریک می‌تواند شامل یک باتری برای شارژ بوده یا منحصراً متکی به شارژ از طریق خود آیفون باشد.

در طرح دیگری ایرپادها در قسمت پشت کیس آیفون قرار می‌گیرد و بیشتر شبیه کیف پول مگ سیف است. گفتنی است که عرضه کیس آیفون با قابلیت نگه‌داشتن ایرپاد برای کاربرانی که مکرراً در سفر به هر دو مورد نیاز دارند بسیار سودمند خواهد بود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420