لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

استخدام بزرگترین DJ بریتانیا برای ارتقا سرویس موسیقی اپل

استخدام بزرگترین DJ بریتانیا برای ارتقا سرویس موسیقی اپل

در حال حاضر شرکت اپل گزارش کرده است که این روزها کارمندانی را برای ساخت اتومبیل ویژه اپل استخدام کرده است در عین حال مشغول کامل سازی  بیت ها برای آیتونز  می باشد.

این طور که به نظر می رسد خوشبختانه زیاد لازم نیست منتظر دیدن نتیجه فعالیت این اتحادیه استخدامی باشیم اما قبل  از انجام آن شرکت اپل به دنبال استعداد هایی است تا از رسیدن به آغازی خوب  مطمئن شود. بزرگترین دی جی بریتانیا ،دی جی Zane Lowe  امروز تایید کرد که بعد از 12 سال کار در ایستگاه 1رادیویی بی بی سی به علت پیوستن به گروه سانیر اسکای کوپرتینو بریتانیا را ترک کرد.

زین که آخرین هنرنمایی خود را در پنجم مارس نشان خواهد داد به علت دفاع از سبک جدید موسیقی مشهور است و نقش مفیدی را در رشد فعالیت های هنرمندان بریتانیا مانند آرستیک مانکی ،ادل و اد شیران داشته است. او همچنین مصاحبه هایی را با افراد سرشناس موسیقی مانند Jay Z , Kanye West , Eminem, Chris Martin   وتولید کننده ریک روبین انجام داده است.

او نه تنها به خاطر موقعیت جدید نیوزیلند در شرکت اپل شناخته شده است بلکه  به ساخت وگسترش بخش موزیک آیتونز و رادیو / بیت این کمپانی کمک خواهد کرد. اگرچه به نظر می رسد که وی به خاطر رابطه ی نزدیکش با هنرمندان و علم شناخت موسیقی جهان،می تواند شرکت اپل را در جهت ساخت سرویس جدید لیست پخش و ادامه مصاحبه با هنرمندان برجسته به آسانی همراهی کند.

engadget

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373