لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

فروش آیفون در سال ۲۰۲۰ به بیش از ۱۰ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافت

فروش آیفون در سال ۲۰۲۰ به بیش از ۱۰ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافت

 گزارش‌های آماری منتشر شده از موسسه‌های تحلیلی حاکی از آن است که شرکت اپل در سال ۲۰۲۰ میلادی ۱۰ درصد فروش بیشتر آیفون را نسبت به سال گذشته تجربه کرده است.

گزارش اخیر وب‌سایت رسمی خبرگزاری دیجی تایمز حاکی از آن است که میزان فروش جهانی تمامی مدل‌های تلفن‌های هوشمند در سراسر جهان ۸.۸ درصد کاهش داشته است. این موضوع به منزله آن است که ۱.۲۴ میلیارد واحد تلفن هوشمند در سال ۲۰۲۰ نسبت به سال گذشته کمتر فروخته شده است.

نکته جالب این است که با وجود کاهش فروش تلفن‌های هوشمند در سراسر جهان، میزان فروش آیفون‌ها در سال ۲۰۲۰ افزایش قابل توجهی داشته و بسیاری از افراد تمایل به خرید گوشی‌های هوشمند تولید شده توسط شرکت اپل پیدا کرده‌اند.

در حقیقت در بازه زمانی یاد شده شرکت اپل بیشترین میزان فروش را در زمینه تلفن‌های هوشمند نسبت به رقبای خود داشته است و توانسته از تمامی کمپانی‌های تولیدکننده این محصول پیشی بگیرد. شیوع ویروس کرونا در اواخر سال ۲۰۱۹ و تمامی بازه سال ۲۰۲۰ میلادی باعث شد تا ضربه شدیدی به بازار فروش تلفن‌های هوشمند به خصوص برای شرکت‌های سامسونگ و هواوی وارد شود.

چهار شرکت ازشش برند بزرگ تولیدکننده تلفن‌های هوشمند در سال ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ با کاهش شدید فروش مواجه شدند و ضربه‌های بزرگی را متحمل شدند. در این میان تنها رشد مثبت در زمینه فروش محصولات یاد شده مربوط به دو برند اپل و شیائومی بوده که باعث شده تا این دو شرکت روند سوددهی خود را حتی در دوره هم گیری ویروس کرونا نیز حفظ کنند.

شیائومی با تولید تلفن‌های هوشمند ارزان قیمت توانسته بازار بسیاری از کشورهای آسیایی را از آن خود کند، از طرف دیگر شرکت اپل با تولید تلفن‌های هوشمند رده‌بالا و پشتیبانی از نسل پنجم سیستم‌های ارتباطی همچنان روند صعودی خود را در زمینه فروش این محصولات حفظ کرده است.

اپل در سال ۲۰۲۰ میلادی نزدیک به ۳۷.۷ میلیون آیفون ۱۱ فروخت که در مقایسه با سال گذشته رشدی به شدت چشمگیر را تجربه کرده است. لازم به یادآوری است که آیفون ۱۱ به عنوان مدل جایگزین برای آیفون xr آماده عرضه به بازار شد و فروش آیفون۱۱ در این بازه ۱۰.۸ میلیون واحد در سال ۲۰۲۰ نسبت به میزان فروش آیفون xr در سال ۲۰۱۹ بیشتر بوده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420