لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سامسونگ از آیفون برای تبلیغ پرچم‌داران خود استفاده می‌کند

سامسونگ از آیفون برای تبلیغ پرچم‌داران خود استفاده می‌کند

 سامسونگ در آستانه رونمایی از پرچمدار جدید خود با عنوان گلکسی اس ۲۱ است و حالا مشخص شده که این شرکت از تلفن‌های هوشمند آیفون برای تبلیغات محصول جدید خود استفاده کرده است.

رقابت میان سامسونگ و اپل بر سر تولید تلفن‌های هوشمند و تصاحب بازار این محصولات یکی از مهم‌ترین و داغ‌ترین رخدادهای دنیای فناوری به حساب می‌آید. در این میان نکته خنده‌دار این است که شرکت سامسونگ اخیراً یک توییت را در شبکه اجتماعی منتشر کرده که حاوی تبلیغات مربوط به مدل جدید گلکسی s ۲۱ است. جالب اینجاست که این تبلیغ از طریق یک آیفون در شبکه اجتماعی توییتر منتشر شده و در بخش پایینی آن عبارت Twitter for iPhone به چشم می‌خورد.

این موضوع در میان بسیاری از کاربران اینترنت و طرفداران محصولات اپل سر و صدای بسیار زیادی به پا کرده و باعث شده تا آن‌ها سامسونگ را برای استفاده از یک آیفون در تبلیغات اینترنتی سری تلفن‌های هوشمند گلکسی مسخره کند.

البته این اولین باری نیست که یک شرکت رقیب اپل از تلفن‌های هوشمند آیفون برای تبلیغ محصولات خود استفاده می‌کند. تا پیش از این شرکت هواوی نیز برای تبلیغ برخی از محصولات خود از طریق آیفون در شبکه اجتماعی توییتر لاگین کرده بود. جالب اینجاست که حتی مدیر عامل شرکت هواوی و دختر او نیز از محصولات اپل نظیر آیفون و آیپد برای کارهای شخصی استفاده می‌کنند و تصاویری از آن‌ها در فرودگاه‌های بین المللی منتشر شده که حاکی از استفاده شخصی آن‌ها از آیپدهای شرکت اپل بوده است.

البته این موضوع همیشه نیز به نفع شرکت اپل نبوده است، در یکی از تصاویر منتشر شده از بازدید تیم کوک مدیر عامل شرکت اپل از خط تولید کامپیوترهای مک، تصویری از یک کامپیوتر مبتنی بر ویندوز ۷ منتشر شد که نشان می‌داد کارکنان این خط تولید از سیستم عامل توسعه یافته توسط شرکت مایکروسافت برای نصب فریم ویر روی کامپیوترهای مک استفاده می‌کنند که این موضوع باعث سروصداهای بسیار زیادی شده بود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373