لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تصویری از آیفون ۱۲ که هرگز ساخته نشد

تصویری از آیفون ۱۲ که هرگز ساخته نشد

چند ماه از معرفی آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ پرو می‌گذرد و حالا یکی از توسعه دهندگان سیستم عامل آی او اس اقدام به انتشار تصویری فاش شده از تلفن هوشمندی کرده که قرار بود به عنوان آیفون ۱۲ پرو ساخته شود، اما این اتفاق هرگز رخ نداد.

Giulio Zompetti یکی از توسعه دهندگان سیستم‌عامل آی او اس است که به تازگی تصویری از نمونه اولیه آیفون ۱۲ پرو را منتشر کرده است. در این تصویر می‌توان دید که شرکت اپل برای این نمونه اولیه هیچ رابط کاربری مناسبی از آی او اس ۱۴ را توسعه نداده بود و صرفاً آن را به عنوان تست و بررسی آماده ساخت کرده بود.

انتشار دهنده این تصویر اعلام کرده که مهم‌ترین مسئله‌ای که باعث شده تا شرکت اپل این تلفن هوشمند را به عنوان نمونه اولیه بسازد رنگ آبی اقیانوسی آن بوده است و اپل می‌خواست با ساخت آن، جلوه تلفن هوشمند خود را با رنگ آبی ببیند. در نگاه اول می‌توان متوجه شد که نمونه اولیه آیفون ۱۲ پرو که به تازگی تصویر آن منتشر شده تا حدودی ضخیم‌تر از آیفون ۱۲ واقعی است که امروزه آماده عرضه به بازار شده است. 

 در حقیقت می‌توان انتشار تصویر یاد شده را این گونه توصیف کرد که شرکت اپل پس از ساخت این نمونه اولیه به دلیل مشکلاتی در طراحی آن نظیر ضخامت زیاد وجود داشت، آن را از چرخه تولید خارج کرده و با اعمال اصلاحاتی ویژه دوباره آن را وارد چرخه تولید، سفارش و اسمبل آن در کارخانه فاکس کان کرده است.

تا پیش از این شایعات زیادی وجود داشت که نشان می‌داد شرکت اپل در طراحی و تولید آیفون ۱۲ پرو از ۴ لنز با چیدمان مربعی استفاده خواهد کرد اما تصویر اخیر منتشر شده از نمونه اولیه آیفون ۱۲ پرو در سال ۲۰۲۰ میلادی نشان دهنده آن است که اپل از همان اول تمایلی برای توسعه و ساخت دوربین تلفن‌های هوشمند خود به شکل مربعی و همراه با چهار لنز نداشت.

اپل در اکتبر سال ۲۰۲۰ میلادی از سری آیفون ۱۲ در ۴ زیرمجموعه رونمایی کرد و در حال حاضر این محصولات به عنوان پرچم‌داران گوشی‌های هوشمند شرکت اپل شناخته می‌شوند که تا سپتامبر ۲۰۲۱ به عنوان جدیدترین محصولات از طرف این کمپانی آماده عرضه خواهند شد.

لازم به ذکر است که شرکت اپل معمولاً محصولات خود را در چندین فاز مختلف با طراحی‌های متفاوت به عنوان نمونه اولیه می‌سازد و پس از انجام تست‌ها و بررسی‌های اولیه سفارش ساخت و تولید انبوه محصول نهایی را ثبت می‌کند. در این میان بسیاری از خبرگزاری‌ها و البته کلکسیونرهای معروف محصولات الکترونیکی نمونه‌های اولیه که از چرخه تولید خارج شده‌اند را با قیمت‌های گران خریداری می‌کنند و حتی تصاویری از آن را در میان کاربران اینترنت منتشر می‌کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373