لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پشتیبانی از ترک‌پد و مجیک کیبورد برای آفیس در آیپد ارائه شد

پشتیبانی از ترک‌پد و مجیک کیبورد برای آفیس در آیپد ارائه شد

مایکروسافت پشتیبانی از نرم‌افزار آفیس را در آیپد با ارائه آپدیت‌هایی منتشر و در اختیار کاربران قرار داده است.

مایکروسافت با پشتیبانی از آفیس در آیپد توانسته امکان استفاده از Split View را در اکسل، ترک‌پد را در ورد و استفاده از ابزارهای پرزنت کردن را در پاورپوینت ارائه و قابل اجرا کند.

اخیراً مایکروسافت پشتیبانی از آفیس در آیپد را با ارائه آپدیت‌هایی ممکن ساخته که شامل اکسل، ورد و پاورپوینت هستند. به این ترتیب اکسل در آیپد می‌تواند از Split View پشتیبانی کند، یعنی کاربر می‌تواند هم‌زمان دو صفحه گسترده اکسل را برای مشاهده و ویرایش کنار هم باز کند. گفتنی است که ورد و پاورپوینت این پشتیبانی را در ماه مه 2020 دریافت کرده‌اند.

برای دسترسی به Split View کاربران باید با لمس و نگه‌داشتن یک سند صفحه گسترده در نمای فایل آن را به سمت راست یا چپ صفحه بکشند. برای خروج از آن باید نوار لغزنده را در وسط صفحه گرفته و آن را به چپ یا راست کشیده تا یکی از اسناد صفحه گسترده بسته شود و یک تمام صفحه باقی بماند.

پاور پوینت با قابلیت پشتیبانی از پرزنت کردن از طریق ابزارهای هوشمند بی‌سیم در اختیار کاربران قرار می‌گیرد که این ویژگی می‌تواند از مواردی که حواس مخاطب را پرت می‌کند یا ذهن او را مشغول نگه می‌دارد مثل قدم زدن، صداها، عبارات حساس و غیره بازخورد ارائه دهد.

مایکروسافت همچنین تلاش کرده که پشتیبانی از ترک‌پد آیپد او اس را پیاده‌سازی کرده و آخرین نسخه ورد 2.45 این کار را انجام می‌دهد.

بعد از دریافت آپدیت کاربران می‌توانند یک ترک‌پد و موس را به آیپد خود متصل کنند. کیبوردهای دارای ترک‌پد شامل کیبوردهای مجیک اپل و محصولات جانبی دیگر نظیر Brydge’s Pro+ برای آیپد پرو و لاجیتک کمبو برای آیپد 10.2 اینچی و آیپد ایر 10.5 اینچی است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420