لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پاپ سوکت به عنوان یک اکسسوری مگ سیف معرفی شد

پاپ سوکت به عنوان یک اکسسوری مگ سیف معرفی شد

این اکسسوری مگ سیف در حقیقت یک پاپ سوکت یا همان هولدر آیفون میان دو انگشت است که با آیفون 12 کاملاً سازگار است. قرار گرفتن پاپ سوکت روی گوشی کنترل خوبی را به کاربر می‌دهد و نگه‌داشتن آن به خصوص هنگام عکس سلفی بسیار آسان می‌شود و می‌توان آن را به صورت پایه ایستاده برای نگه‌داشتن گوشی استفاده کرد.

با معرفی اکسسوری مگ سیف برای آیفون 12 توسط اپل، عده زیادی از کاربران به فکر استفاده از یک پاپ سوکت بودند و در نهایت پاپ سوکت سازگار با مگ سیف ارائه شده است.

تولید کننده اصلی پاپ سوکت قصد دارد تا اکسسوری مگ سیف را با تعداد زیادی از محصولات خود سازگار کند؛ به این ترتیب کاربران برای شارژ گوشی خود نیازی به خرید شارژ بی‌سیم تخصصی پاپ سوکت نداشته و از شارژر مگ سیف استفاده خواهند کرد. اکسسوری مگ سیف پایه بزرگ‌تری را برای قرار گرفتن پاپ سوکت ایجاد کرده که مانع لغزش یا لیز خوردن آیفون می‌شود.

وقتی صحبت از کیف پول به میان آید، پاپ سوکت نسخه مگنتی به نام PopWallet Plus را معرفی می‌کند که یک کیف پول با یک پاپ سوکت داخل آن است. محصول جدید دیگر همانند نسخه اپل شامل پوششی است کهاز کارت‌ها در مقابل پاک شدن از طریق مگنت محافظت می‌کند.

همچنین پاپ سوکت در حال رونمایی از دوپایه قابل استفاده برای مگ سیف است که یک مدل چند سطحی برای داخل خانه و یک مدل برای داخل ماشین است. شرکت اشاره کرده که «پاپ گریپ‌ها» جدید با پایه‌های پاپ سوکت مگنتی کار خواهد کرد.

شایعه‌های منتشر شده نشان می‌دهند که پاپ گریپ و پاپ والت پلاس برای مگ سیف در بهار 2021 عرضه خواهند شد و پایه پاپ سوکت در تابستان ارائه می‌شود در حالی که هنوز قیمت آن‌ها مشخص نشده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420