لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیا اپل اتومبیل می‌سازد؟

آیا اپل اتومبیل می‌سازد؟

اخیراً خبری توسط The Wall Street Journal منتشر شده که ادعا می‌کند صدها کارمند اپل بر روی پروژه یک اتومبیل به نام Project Titan کار می‌کنند.

 

طبق گفته The Wall Street Journal، افراد آشنا به پروژه Titan شرکت اپل اظهار داشته‌اند که صدها کارمند اپل بر روی پروژه‌ای کار می‌کنند که برای ساخت یک اتومبیل الکترونیکی است. این وسیله نقلیه که طبق اخبار در حال ساخت است، احتمالاً یک مینی‌ون خواهد بود.

طبق اخبار، Steve Zadesky، یکی از نائب رئیسان اپل که قبلاً به عنوان یک مهندس در شرکت فورد کار می‌کرد، سرپرست این گروه است. در ماه سپتامبر سال گذشته، شرکت اپل Johann Jungwirth از مرسدس-بنز را استخدام کرد که روی پروژه Titan کار کند. همچنین تعدادی از مدیران اپل در کشور اتریش با شرکت Magna Steyr ملاقات کردند که تجربه زیادی در ساخت اتومبیل برای همکاران قراردادی دارد.

شایعات مربوط به اتومبیل به اصطلاح iCar شرکت اپل چندین سال است که وجود دارد؛ اما این بار، سطح جزئیاتی که در این شایعات وجود دارد، اعتبار بیشتری به این عقیده می‌بخشد که احتمالاً به زودی یک شرکت دیگر به جمع خودروسازان Silicon Valley خواهد پیوست. همچنین، اخباری مربوط به قاپیدن کارمند بین اپل و تسلا در هفته‌های اخیر منتشر شده است. طبق اخبار، افرادی که شرکت خود را تغییر می‌دهند، مزایای بسیاری به دست می‌آورند.

ما نظری در مورد ساخت اتومبیل توسط اپل نداریم؛ اما خبرهای مربوط به وارد شدن اپل به حوزه خودروسازی کمی تعجب‌برانگیز است. شرکت گوگل نیز به بازار اتومبیل علاقه‌مند است. طبق یک گزارش از Reuters، ممکن است اپل به پیروی از گوگل وارد حوزه اتومبیل‌های خودران شود. به هر حال باید منتظر ماند و دید که شرکت اپل این اخبار را تأیید می‌کند یا تکذیب.

footofan

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420