لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل رتبه چهارم فروشنده کامپیوترهای شخصی را از آن خود کرد

اپل رتبه چهارم فروشنده کامپیوترهای شخصی را از آن خود کرد

طبق گزارش منتشر شده از شرکت پژوهشی و مشاوره آمریکایی گارتنر، آمار فروش کامپیوترهای شخصی جدید نشان می‌دهد که فروش جهانی کامپیوترهای مک در سه ماهه چهارم سال 2020 افزایش چشمگیری داشته است.

اپل در طی سه ماهه چهارم سال 2020 حدود 6.9 میلیون واحد مک فروخته، در حالی که در سه ماهه سال گذشته در همین بازه زمانی 5.25 میلیون واحد فروخته است که رشد 31.3 درصدی را نشان می‌دهد.

اپل رتبه چهارم فروش کامپیوترهای مک را در این سه ماهه داشته و سهم بازارش را از 7.3 در همین بازه زمانی در 2019 به 8.7 در 2020 رسانده است. به طور کلی بازار فروش کامپیوترهای شخصی رشد خوبی داشته و شرکت‌های Lenovo، HP، Dell به ترتیب شاهد رشد فزاینده فروش بوده‌اند.

گزارش‌های منتشر شده نشان می‌دهند که Lenovo رتبه اول فروش PC را در جهان با 21.5 میلیون واحد کسب کرده است. HP با 15.5 میلیون واحد در رتبه دوم فروش جهانی قرار گرفته است. هر چند که HP در سه ماهه چهارم 2020 اندکی افت فروش داشته است.

شرکت Dell سومین رتبه فروش را با 13.2 میلیون واحد کسب کرده در حالی که برند Acer و ASUS به ترتیب 4.7 و 4.6 میلیون واحد فروش داشته‌اند. اپل رتبه چهارم را در فروش کامپیوترهای شخصی مک در جهان داشته است.

شرکت بین المللی اطلاعات IDC گزارشی منتشر کرده که نشان می‌دهد اپل در تمام سال 2020 توانسته 23 میلیون مک را به فروش برساند. گفتنی است که اطلاعاتی که توسط گارتنر و IDC منتشر شده احتمالاً فروش واقعی اپل را نشان نمی‌دهد ولی بعید هم به نظر نمی‌رسد. این بدان معنا است که اپل تغییر رویه داده و اطلاعات مربوط به فروش هرکدام از محصولات را جداگانه اعلام نمی‌کند و به همین دلیل میزان دقیق فروش هر آیتم مشخص نیست.

اپل در سه ماهه چهارم 2020 مک M1 را عرضه کرده که شامل مک بوک ایر M1، مک بوک پرو و مک مینی است. مک می‌تواند رشد چشمگیری در سال 2021 داشته باشد؛ ضمن اینکه شایعه شده اپل در حال تعمیرات اساسی کامپیوترهای مک با افزودن تراشه‌های اپل سیلیکون است که شامل iMac و مدل‌های سطح بالاتر مک بوک پرو و غیره است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373