لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیا امشب باید منتظر یک رونمایی بزرگ از طرف اپل بود؟

آیا امشب باید منتظر یک رونمایی بزرگ از طرف اپل بود؟

 روز گذشته تیم کوک مدیرعامل شرکت اپل طی مصاحبه صبحگاهی خود با یکی از شبکه‌های تلویزیونی آمریکا اعلام کرد که به زودی یک رونمایی بزرگ از طرف شرکت اپل انجام خواهد شد.

صبح روز گذشته معادل ساعت ۷ و ۴۰ دقیقه بعد از ظهر به وقت تهران تیم کوک با شبکه CBS گفت و گو کرد و ضمن انتقاد از اتفاقات اخیر رخ داده در پایتخت آمریکا و جریانات سیاسی این کشور، خبر از یک رونمایی بزرگ از طرف شرکت اپل تا روز آینده داد. با توجه به گفته‌های تیم کوک شرکت اپل تا پایان روز جاری یک رونمایی بزرگ خواهد داشت و از یک اتفاق مهم در این شرکت رونمایی خواهد کرد. تیم کوک تأکید کرده که این رونمایی بزرگ به یک محصول جدید مربوط نیست و قطعاً اپل تصمیمی برای رونمایی از محصول جدید ندارد.

بر این اساس می‌توان مطمئن بود که شرکت اپل در ساعت‌های آتی از محصولی جدید مثل ایرتک رونمایی نمی‌کند و به جای آن تصمیم دارد تا از مسائلی دیگر پرده بردارد. بسیاری از تحلیلگران بر این باور هستند که در جریان رونمای بزرگ اپل در روز ۱۳ ژانویه ۲۰۲۱ احتمالاً تیم کوک از استعفای خود سخن به میان میاورد. اما نکته اصلی این است که بررسی‌های موسسه‌های مالی نشان می‌دهد که تیم کوک، بخشی از سهام اپل را دریافت کرده تا مطمئن شود تا دست کم برای چند سال دیگر مدیرعامل این شرکت است.

شایعات دیگر حاکی از آن است که اپل در جریان این رویداد از قابلیت‌های جدید برای حفظ حریم خصوصی از طریق سیستم عامل iOS 14 رونمایی می‌کند یا فناوری‌های جدید خود را درزمینهٔ توسعه محصولات خاص نظیر عینک یا ماشین هوشمند را به‌صورت رسمی رونمایی می‌کند.

با وجود این که تا به امروز شایعات زیادی در مورد تلاش اپل برای ساخت یک عینک هوشمند مبتنی بر واقعیت افزوده منتشر شده، منابع رسمی این شرکت هیچ اطلاعاتی را ارائه نداده‌اند که این موضوع مشخصاً باعث می‌شود تا در صحت تمامی حدس و گمان‌هایی که تا به امروز در مورد این محصولات مطرح شده ابهامات زیادی وجود داشته باشد.

اپل به‌صورت رسمی تاکنون هیچ اطلاعاتی در مورد پروژه تایتان و توسعه ماشین‌های هوشمند خود راه نداده است. این شرکت از سال ۲۰۱۴ تا به امروز به‌صورت کاملاً پنهانی به روند توسعه این محصول ادامه داده است. در حال حاضر شایعات بسیاری در مورد تلاش اپل برای ساخت ماشین‌های هوشمند مطرح شده است. بسیاری از تحلیلگران بر این باور هستند که شرکت اپل در جریان رونمایی بزرگ خود در روز جاری از یکی از این محصولات را رونمایی می‌کند.

گفتنی است که در حال حاضر رویداد CES 2021 مجازی در حال برگزاری است و شرکت اپل ممکن است به دلیل همین رویداد تصمیمی برای رونمایی از مسائل جدید یا پروژه‌های ویژه خود داشته باشد. همچنین باید به یاد داشت که شرکت اپل تا کنون در هیچ یک از رویدادها نمایشگاه CES شرکت نکرده , حضور خود را صرفاً با بیلبوردهای تبلیغاتی به رخ رقبای خود کشانده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373