لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

CES 2021: انویدیا از پردازنده های سری RTX 3000 برای لپ تاپ ها رونمایی می‌کند

CES 2021: انویدیا از پردازنده های سری RTX 3000 برای لپ تاپ ها رونمایی می‌کند

 شرکت انویدیا تصمیم دارد تا در جریان کنفرانس مجازی CES 2020 از پردازنده‌های گرافیکی جدید خود رونمایی کند. این پردازنده‌ها با عنوان RTX 3000 شناخته می‌شوند که از جمله تراشه‌های پرچم‌دار شرکت nvidia هستند و قرار است برای مدت زمانی مشخص به عنوان بالارده‌ترین محصول تولید شده توسط این شرکت شناخته شوند.

پردازنده‌های سری RTX 3000 از جمله محصولاتی هستند که برای گیمرهای کامپیوترهای لپ تاپ توسعه داده شده‌اند و می‌توانند با بازدهی بهینه و قابلیت‌های بیشتر امکان انجام کارهای مختلف در خصوص اجرای بازی‌ها را داشته باشند. انویدیا در تلاش است تا در پردازنده‌های جدید علاوه بر رقابت با شرکت ای ام دی، با تولیدکنندگان کنسول‌های نسل پنجم نظیر شرکت مایکروسافت و سونی نیز رقابت کند.

در حقیقت پردازنده‌های سری RTX 3000 محصولاتی ویژه برای گیمرهای کامپیوترها هستند که می‌توانند به عنوان جایگزینی برای کنسول‌های نسل پنجمی پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس شناخته شوند. این تراشه‌های گرافیکی می‌توانند به صورت بهینه تمام بازی‌هایی که برای سیستم عامل ویندوز آماده عرضه شده‌اند را اجرا کنند و بازی‌هایی که به صورت مشترک در کامپیوترهای شخصی و کنسول‌های نسل پنجمی ارائه شدند را با بالاترین کیفیت و پشتیبانی از تصاویر دارای رزولوشن بالا اجرا کنند.

انویدیا در تلاش است تا با تولید این محصولات گشایش جدیدی در حوزه توسعه پردازنده‌های گرافیکی و کامپیوترهای گیمینگ ایجاد کند. این شرکت از همین حالا تصاویری تبلیغاتی را در طریق صفحه رسمی خود در شبکه اجتماعی توییتر منتشر کرده که تاکنون با بازخوردهای بسیار بالایی مواجه شده است. حدس و گمان‌های بسیار زیادی در مورد مشخصات این پردازنده‌های حرفه‌ای برای کامپیوترهای لپ تاپ و کامپیوترهای دسکتاپ ایجاد شده که تا زمان معرفی این محصولات ممکن است غیر مشخص باقی بمانند.

گفتنی است قیمت این پردازنده به صورت دقیق مشخص نشده است با این حال به نظر می‌رسد که کارت‌های گرافیکی جدید شرکت انویدیا قیمتی مشابه با محصولات سری RTX معرفی شده در سال 2020 داشته باشند و با همان قیمت برای کاربران و برای علاقه‌مندان آماده عرضه باشند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373