لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مشکل بلوتوث مک M1 به زودی از طریق آپدیت حل خواهد شد

مشکل بلوتوث مک M1 به زودی از طریق آپدیت حل خواهد شد

 تا به حال بسیاری از کاربران خبر از بروز مشکل بلوتوث در مک M1 داده بودند و حالا شرکت اپل اعلام کرده که این مشکل را به زودی از طریق آپدیت‌های نرم افزاری برطرف می‌کند.

این مشکل در بلوتوث مک M1 باعث می‌شد تا بسیاری از دستگاه‌های جانبی مبتنی بر ارتباط بلوتوث نتوانند با این دستگاه به صورت مستقیم متصل و با سیستم عامل مک او اس کار بکنند و همین موضوع دردسرهای زیادی را برای کاربران ایجاد کرده بود.

یکی از یوتیوبرهای معروف به نام Patrick Tomasso چندی پیش ویدیویی را منتشر کرده بود که در آن ادعا کرده بود کامپیوترهای مبتنی بر اپل سیلیکون امکان اتصال به برخی از ابزارهای جانبی مبتنی بر بلوتوث را ندارند. این یوتیوبر همچنین ادامه داده بود که کاربران برای اتصال هندزفری‌های ایرپاد و مجیک ماوس به کامپیوترهای اپل سیلیکون نیز با مشکل مواجه هستند.

این موضوع را بسیاری از کاربران در شبکه‌های اجتماعی مختلف نیز تائید کرده بودند که نشان می‌داد کاربران کامپیوترهای جدید شرکت اپل با محدودیت بسیار زیادی برای اتصال دستگاه‌های جانبی به کامپیوتر خود مواجه بوده و تجربه کاربری آن‌ها با اختلال شدید مواجه شده است.

گزارش‌های اخیر منتشر شده از طرف شرکت اپل و از طریق اسناد بخش پشتیبانی شرکت نشان می‌دهد که این مشکل ریشه نرم‌افزاری داشته و به زودی قابل‌حل است. این شرکت تائید کرده که از طریق توسعه نرم افزاری آپدیت‌ها، این مشکلات را برطرف می‌کند و روند اتصال ابزارهای مختلف شبکه‌های بی‌سیم را بهتر خواهد کرد؛ در عین حال قرار است برخی از امکانات و بهینه‌سازی‌های ویژه نیز در آپدیت جدید به کاربران عرضه شود.

به نظر می‌رسد که شرکت اپل به زودی و مشخصاً تا پیش از پایان یافتن هفته آینده آپدیت جدید برای کامپیوترهای مبتنی بر پردازنده‌های اختصاصی خود را آماده عرضه کند. پس از عرضه این آپدیت، کاربران می‌توانند به صورت بهینه از طریق روش‌های تائید شده که تا پیش از این در تمامی کامپیوترهای مک پیش‌گرفته شده بود، دستگاه‌های خود را به روز رسانی کرده و به صورت بهینه‌تر از آن‌ها استفاده کنند.

گفتنی است که شرکت اپل در تلاش است تا با تولید و بهینه‌سازی هر چه بیشتر در کامپیوترهای مبتنی بر پردازنده‌های اختصاصی، سهم ویژه‌ای را از بازار کامپیوترهای شخصی در سراسر جهان از آن خود کند و ازاین‌پس همکاری خود با اینتل را درزمینهٔ تأمین تراشه‌های پردازشی متوقف کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420