لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بالشتک‌های ایرپاد مکس مشمول گارانتی نمی‌شوند

بالشتک‌های ایرپاد مکس مشمول گارانتی نمی‌شوند

شرکت اپل به تازگی اعلام کرده که بالشتک‌های ایرپاد مکس که ارتباط مگنتی دارند و به این محصول متصل شده‌اند و از گوش‌ها در برابر فشارهای گوشی‌ها و نفوذ صدا محافظت می‌کنند، مشمول گارانتی بین‌المللی این شرکت نمی‌شوند و در صورت خرابی شرکت اپل هزینه‌ای را بابت تعویض پرداخت نمی‌کند.

اپل به تازگی از هدفون انحصاری خود با عنوان ایرپاد مکس رونمایی کرده که مجهز به رابط کاربری دیجیتال کراون و بالشتک‌های مگنتی حافظه دار است. این بالشتک‌ها از نفوذ صدا به گوش‌ها جلوگیری و به بهینه سازی سیستم حذف نویز اکتیو در ایرپاد مکس کمک می‌کنند. در این میان شرکت اپل اعلام کرده که در صورت خرابی بالشتک‌های ایرپاد مکس هیچ خدماتی را به کاربران ارائه نمی‌دهد و برای تعمیر یا تعویض این محصولات باید هزینه‌های جداگانه‌ای پرداخت شود.

این موضوع زمانی مشخص شد که گردانندگان وب سایت 9to5mac یک ایرپاد مکس را به دلیل خرابی رابط کاربری دیجیتال کراون به مرکز ارائه دهنده خدمات رسمی‌ شرکت اپل تحویل دادند و مشخص شد که دستگاه تعویض شده، اما بالشتک‌های آن دست نخورده باقی مانده و بخش خدمات دهی اپل باشتک‌های قبلی را روی یک هدفون جدید به کاربران ارائه داده است.

در این میان مشخص شده که در بخش پشتیبانی وب سایت شرکت اپل سندی ارائه شده که در آن از کاربران درخواست شده تا از بالشتک‌های تعبیه شده در ایرپاد مکس به طور دقیق محافظت کنند و از خرابی آن‌ها در برابر ضربات و موارد دیگر جلوگیری کنند.

قیمت یک جفت بالشتک‌های ایرپاد مکس برابر با ۶۹ دلار است که نسبت به بسیاری از ابزارهای جانبی تعبیه شده در محصولات شرکت اپل گران‌تر است. تا پیش از این نیز مشخص شده بود که شرکت اپل روکش‌های پلاستیکی تعبیه شده در ایرپاد پرو را نیز تعویض نمی‌کند و آن‌ها را با قیمت جفتی ۸ دلار به کاربران می‌فروشد؛ اما این موضوع به خاطر قیمت گران‌تر در ایرپاد مکس توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده و آن‌ها را شگفت زده کرده است.

شرکت اپل به تازگی از ایرپاد مکس به عنوان محصول جدید خود رونمایی کرده است، این گوشی با طراحی مشابه با دیگر محصولات شرکت اپل ساخته شده و سازگاری کامل با دستگاه‌های مختلف شرکت نظیر آیفون، آیپد، اپل واچ و کامپیوترهای مک دارد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373