لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سهم بازار اپل سیلیکون تا تابستان 2021 به 7 درصد خواهد رسید

سهم بازار اپل سیلیکون تا تابستان 2021 به 7 درصد خواهد رسید

شرکت تحقیقاتی TrendForce تخمین زده که سهم بازار محصولات مبتنی بر پردازنده‌های اپل سیلیکون و کامپیوترهای مک M1 تا تابستان سال 2021 میلادی از 0.8% کنونی در تابستان به 7% خواهد رسید. این گزارش تخمینی از فروش سال 2020 و پیش‌بینی فروش مک‌ها در 2021 را ارائه داده است.

این شرکت تحقیقاتی ابتدا با بررسی سطح بالای تقاضای کاربران برای مک شروع کرده که به دلیل همه‌گیری و ماندن افراد در خانهو پیگیری کار و مطالعات نشان داده که میزان تقاضا برای خرید کامپیوترها و استفاده روزمره از آن‌ها افزایش‌یافته است.

به دلیل شرایط اقتصادی ناشی از وضعیت همه‌گیری کرونا در سال 2020 فروش سالانه نوت بوک‌های اپل و البته بسیاری از برندهای جهان افزایش‌یافته است. فروش اپل در این میان برای اولین بار از مرز 200 میلیون واحد فراتر رفته و البته طبق آخرین تحقیقات رشد سالانه این شرکت برای فروش کامپیوترهای مک روی رقم 22.5% به ثبت رسیده است.

گرچه پیش‌بینی دقیق وضعیت بازار در شرایط همه‌گیری کنونی و محدودیت‌های مرزی در کشورها غیرممکن به نظر می‌رسد ولی TrendForce انتظار دارد که فروش جهانی مک‌های اپل در سال2021 به 217 میلیون واحد برسد و رشد سالانه 8.6 درصدی را ارائه دهد.

قابل ذکر است که سهم بازار اپل سیلیکون در 2020 بسیار ناچیز بوده ولی تخمین زده‌شده که در سه‌ماهه دوم سال جاری میلادی به طرز چشمگیری افزایش یابد.

اپل علاوه بر عرضه مک اپل سیلیکون، یکپارچه کردن سخت‌افزار و نرم افزار، همچنین پلتفرم SaaS پلتفرم اجاره‌ای نرم افزاری را منتشر کرده است. انتظار می‌رود که با عرضه مک بوک پرو 14 و 16 اینچی مجهز به پردازنده داخلی اپل، بعد از سه‌ماهه دوم سهم بازار اپل سیلیکون از 0.8 درصد به 7 درصد برسد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373