لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

درآمد TSMC به دلیل تقاضای بالای آیفون 12 افزایش یافت

درآمد TSMC به دلیل تقاضای بالای آیفون 12 افزایش یافت

با افزایش تقاضا برای خرید مدل‌های آیفون 12 در سال 2020 و 2021، درآمد کارخانه TSMC به عنوان تأمین کننده اصلی تراشه‌های سری A برای شرکت اپل به طرز چشمگیری افزایش یافته است.

با افزایش تقاضای آیفون 12 کارخانه فاکس‌کان درآمد خود را اوایل این هفته ثبت کرده و بعد از آن درآمد کارخانه TSMC هم افزایش یافته است. این دو کارخانه تراشه ساز اپل رکورددار درآمد در ماه دسامبر بوده‌اند.

بلومبرگ گزارش می‌دهد کارخانه تولیدکننده نیمه‌هادی تایوانی به عنوان یکی دیگر از تأمین‌کنندگان اپل است که به دلیل تقاضای زیاد آیفون‌های 5G ، درآمد سه‌ماهه خود را ثبت کرد. سهم تراشه ساز اصلی اپل به بیش از 70% طی 12 ماه گذشته رسیده است.

تیم کوک از اعلام جزئیات درآمد اپل حاصل از فروش هر آیتم به سرمایه‌گذاران اجتناب می‌کند و از تأمین‌کنندگان هم همین انتظار را دارد. با این حال بررسی تعداد سفارش‌های دریافتی توسط تأمین‌کنندگان و افزایش یا کاهش سفارش‌ها می‌تواند به پیش بینی فروش احتمالی کمک کند.

قابل ذکر است که TSMC تنها تأمین کننده تراشه سری A اپل است؛ اپل در ماه دسامبر بیشترین سهم از فروش گوشی‌های هوشمند در ایالات متحده را به خود اختصاص داده است. در این میان آیفون 12 پرو مکس و آیفون 12 و سپس آیفون 11 در رتبه اول فروش قرار گرفتند.

کارخانه تأمین کننده تراشه اپل TSMC آینده خوبی در پیش دارد زیرا اپل در حال انتقال از تراشه‌های اینتل به اپل سیلیکون است. TSMC شرکت صنایع نیمه‌رسانای تایوانی که بزرگ‌ترین تولیدکننده محصولات نیمه‌رسانا در جهان است. از سال 2011 تاکنون برای تولید تراشه همکاری می‌کند.

این کارخانه احتمالا تا سه سال دیگر به عنوان تنها تولید کننده تراشه های شرکت اپل شناخته خواهد شد و حتی پس از آن نیز تولید تراشه های اپل در آن افزایش خواهد یافت. البته شرکت اپل از همین حالا فناوری توسعه تراشه های 3 نانومتری را در این محصولات آغاز کرده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420