لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نسخه جدید اسپاتیفای در کارپلی ارائه می‌شود

نسخه جدید اسپاتیفای در کارپلی ارائه می‌شود

اسپاتیفای رابط کاربری کارپلی جدیدی را در آخرین نسخه بتا اپلیکیشن خود معرفی کرده که آن را از طریق ابزار تست TestFlight در اختیار توسعه دهندگان گذاشته است.

قابل توجه است که رابط کاربری با طراحی جدید امکان اضافه کردن یک صف از آهنگهای در حال پخش را در اسپاتیفای کارپلی اضافه کرده و به نحوه کار اپل موزیک شباهت زیادی دارد.

با افزوده شدن اسپاتیفای در کارپلی این قابلیت ایجاد شده که کاربران می‌توانند با استفاده از دکمه Goto queue در صفحه نمایش در حال پخش و بدون نگاه کردن به آیفون خود، صف آهنگهای در حال پخش را مشاهده کنند. در همین حال با ضربه زدن روی نام هنرمند می‌توانند به صفحه هنرمند در اسپاتیفای بروند.

اپلیکیشن کارپلی شامل چهار تب است که در بالای صفحه نمایش برای دسترسی سریع به هوم، آهنگهایی که به تازگی پخش شده، مرورگر و آرشیو یا کتابخانه قرار دارد.

هنوز مشخص نشده که نسخه به روز شده این اپلیکیشن چه وقت در اپ استور ارائه خواهد شد ولی حضور آن در TestFlight نشانه خوبی است که به زودی قابل عرضه خواهد بود.

در ماه نوامبر اپلیکیشن اسپاتیفای پشتیبانی از Standalone Streaming برای اپل واچ را آغاز کرده و به کاربران امکان می‌دهد بدون نیاز به آیفون، به موسیقی یا پادکستهای اسپاتیفای از طریق وای فای یا تلفن همراه گوش کنند.

شایان ذکر است که اپل کار پلی روشی مطمئن برای استفاده از تمام اطلاعات آیفون در اتومبیل است. با اتصال آیفون به کارپلی می‌توان بهبرنامه‌های کاربردی مثل برقراری تماس، مسیریابی، گوش دادن به موسیقی و پادکست و غیره دسترسی داشت، به این ترتیب اپل کار پلی موجب رانندگی ایمن و راحت می‌شود.

با این قابلیت نمایشگر ماشین به صفحه نمایش آیفون تبدیل می‌شود و کاربر به راحتی می‌تواند فعالیت‌های روزانه خود را انجام دهد. کارپلی با کاربری آسان و اندازه بزرگ آیکون‌ها و پلتفرم جذابی که ارائه داده، محبوبیت زیادی دارد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373