لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مشکل عرق کردن گوش در ایرپاد مکس همچنان باقی است

مشکل عرق کردن گوش در ایرپاد مکس همچنان باقی است

کاربران همچنان از مشکل جدید ایرپاد مکس با مرطوب شدن کاپ روی گوش شکایت دارند و اپل هم هنوز این مشکل را برطرف نکرده و هیچ اطلاعاتی در مورد آن ارائه نداده است.

بعد از عرضه ایرپاد مکس در 15 دسامبر 2020، برخی کاربران از مشکل عرق کردن کاپ‌های روی گوش در این دستگاه ابراز نارضایتی کرده‌اند.

کاربران گفته‌اند که پس از استفاده طولانی‌مدت از هدفون مقدار زیادی آب در داخل کاپ جمع می‌شود و این حالت زمانی بیشتر مشخص می‌شود که بالشتک‌ها از کاپ جدا می‌شوند.

ظاهراً مشکل جدید ایرپاد مکس ربطی به دما نداشته و پس از دو ساعت استفاده مداوم ایجاد می‌شود. یکی دیگر از کاربران ادعا کرده که ایجاد حالت تراکم مایع در کاپ روی گوش هدفون، قابلیت حذف نویز اکتیو را دچار مشکل کرده است.

گزارش‌های دیگر منتشرشده که نشان می‌دهد این مشکل در هدفون‌های برخی برندهای دیگر هم دیده شده و صرفاً به این هدفون پریمیوم تولید شده توسط شرکت اپل محدود نیست. یکی از این کاربران گفته که هدفون برند Sony WH1000XM3 همین مشکل را دارد؛ این کاربر این موضوع را امری طبیعی در نظر گرفته است. وقتی کاپ‌های هدفون مدت طولانی روی گوش قرار بگیرند این رخ می‌دهد و این موضوع لزوماً نمی‌تواند اشکال کاربردی یک دستگاه به حساب آید.

قابل ذکر است ایرپاد مکس در برابر آب مقاوم نبوده و برای کاربرانی که با مشکل ایرپاد مکس مواجه شده‌اند، ممکن است طول عمر هدفون‌ها با جمع شدن آب در داخل آن‌ها کاهش یابد.

برخی از کاربران ایرپاد مکس دستگاه خود را به خاطر همین موضوع و برخی هم ترجیح داده‌اند تا در صورت بروز خرابی از سرویس Apple Care + استفاده کنند. اپل البته اطلاعاتی دقیق در مورد نحوه برخورد و ارائه خدمات خود به کاربرانی که در زمان خرید ایرپاد مکس سرویس Apple Care + را تهیه‌کرده‌اند ارائه نداده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373