لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل پادکست پلاس در کنار Stocks+ و Mail+ به سرویس‌های اپل اضافه می‌شود

اپل پادکست پلاس در کنار Stocks+ و Mail+ به سرویس‌های اپل اضافه می‌شود

تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که شرکت اپل سرویس‌های جدید خود را با عنوان اپل پادکست پلاس در کنار Stocks+ و Mail+ ارائه خواهد داد.

بنابر گزارش تحلیلگران شرکت سرمایه‌گذاری مبتنی بر تحقیقات Loup Venturesطیف سرویس‌های آنلاین جدید اپل شامل اپل پادکست پلاس، Stocks+ و Mail+ خواهد بود.

محصولات سرویس اشتراکی اپل اهمیت قابل ملاحظه‌ای در مدل کسب‌وکار این شرکت دارند، برای نشان دادن اهمیت این موضوع کافی است بدانید که در سال 2020 درآمد حاصل از همین بخش با رشد 16 درصدی مواجه بود و میزان آن به 53.7 میلیون دلار رسیده است.

شرکت Loup Ventures ادعا می‌کند که شرکت هنوز هم می‌تواند بخش‌های خدماتی موفقی به مجموعه سرویس‌های اشتراکی خود اضافه کند. ایجاد اشتراک‌های جدید بر اساس برنامه‌های موجود شاید در یک نگاه ساده پنهان شوند، ولیبه‌نوبه خود می‌توانند در رشد مداوم و پذیرش محصولات و خدمات اپل مؤثر باشند.

بنابر گزارشی پیش‌بینی می‌شود اپل پادکست پلاس می‌تواند بخشی از سرویس اپل وان و اپل موزیک باشد که برای مشترکان فعلی هیچ هزینه اضافی ندارد.

سرویس Stocks+ بر اساس تأمین امور مالی شخصی از طریق اپل کارت، به کاربران خدمات مالی مثل حساب‌های سرمایه‌گذاری را ارائه می‌دهد. اپل می‌تواند باعرضه اپل کارت و حساب‌های مالی ایمن و خصوصی و درعین‌حال کم‌هزینه موفقیت‌هایش را تکرار کند. همچنین این شرکت می‌تواند اطلاعات یکپارچه‌ای را بر اساس هزینه، ارزش بازار، سود و زیان وخدمات تجاری مشابه «رابین‌هود مارکتس» و خدمات مشاوره Wealthfront را ارائه دهد.

سرویس Mail+ می‌تواند اولین خدمات اپل مرتبط با بهره‌وری شخصی باشد. Mail+ با در نظر گرفتن نشانه‌هایی از سرویس‌های موجود مثل invisible و Calendly می‌تواند مدیریت حرفه‌ای اینباکس، اتوماسیون و برنامه‌ریزی پیشرفته نامه‌های الکترونیکی را در اختیار کاربران قرار دهد.

Loup Ventures بر این باور است که خدمات جدید و ارزشمند اپل، شرکت را به طرف سقف بازار سه هزار میلیارد دلار سوق می‌دهد. یک احتمال هم وجود دارد که اپل ترکیبی از اشتراک سخت‌افزاری و نرم‌افزاری را به کاربران ارائه دهد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373