لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیپد پرو 5 در ماه مارس 2021 و با برخی تغییرات عرضه خواهد شد

آیپد پرو 5 در ماه مارس 2021 و با برخی تغییرات عرضه خواهد شد

وب سایت ژاپنی Mac Otakara گزارشی منتشر کرده در آن برخی جزئیات را درباره آیپد پرو 5 را به اشتراک گذاشته است.

این گزارش ادعا می‌کند که آپدیت 11 و 12.9 اینچی مدل‌های آیپد پرو با کمی تغییرات در ماه مارس 2021 عرضه خواهد شد. همچنین گفته شده آیپد پرو 5 با سایز 12.9 اینچ ممکن است در حدود 0.5 میلی متر ضخیم‌تر از مدل فعلی باشد. این تغییر مطابق با شایعه‌های طولانی مدت راجع به نمایشگر مینی LED است که در مقایسه با نمایشگر LCD قدیمی عملکرد بهتری ارائه خواهد داد. مدل 11 اینچی ضخامت مدل فعلی را حفظ خواهد کرد که منطبق با شایعه‌ها است.

در مدل جدید احتمالاً بیرون زدگی دوربین‌های پشت کمتر خواهد بود. برآمدگی کلی دوربین باقی خواهد ماند اما برجستگی اضافی لنز جداگانه دوربین مورد نیاز نیست و این برآمدگی تخت می‌شود.

در نهایت گفته شده که تغییرات آشکاری در طراحی بلندگو ایجاد شده و تعداد کلی سوراخ‌های بلندگو در کناره‌ها تا دو سوم کاهش می‌یابد و حتی موقعیت قرار گرفتن سوراخ‌های آن نسبت به مدل فعلی تغییر خواهد یافت.

قابل ذکر است که مدل‌های 11 اینچی و 12.9 اینچی آیپد پرو در مارس 2020 با تراشه A12Z Bionic، دوربین جدید اولتراواید و اسکنر LiDAr برای بهبود تجربه واقعیت افزوده و سایر موارد آپدیت شدند. یک کیبورد جادویی با ترک‌پد هم قرار است در این مدل‌های جدید آیپد آماده عرضه شوند که دقیقاً رابط کاربری مشابه با آیپدهای دیگر را آماده عرضه به کاربران می‌کنند؛ گفتنی است که مدل‌های جدید آیپد پرو با اپل پنسل 2 کار خواهند کرد.

سایر ویژگی‌های نمایشگر 11 و 12.9 اینچی شامل نمایشگر لبه به لبه بدون دکمه هوم، دوربین عقب واید 12PM و اولتراواید 10PM و دوربین TrueDepth با فیس آیدی برای تشخیص چهره و احراز هویت بیومتریک خواهد بود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373