لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اشتباه اپل واچ در نشان دادن ارتفاع برای کاربران دردسر درست کرد

اشتباه اپل واچ در نشان دادن ارتفاع برای کاربران دردسر درست کرد

 بنابر گزارش منتشر شده از وب سایت iphone-ticker.de، اشتباه اپل واچ سری 6 و SE به دلیل خواندن نادرست ارتفاع در شرایط آب و هوایی غیر معمول برای برخی از کاربران دردسر ایجاد کرده است.

اپل واچ سری 6 و SE دارای سیستم ارتفاع سنج همیشه روشن است که اطلاعات مربوط به ارتفاع را در زمان واقعی ارائه می‌دهد. اپل می‌گوید که ارتفاع سنج آپدیت شده‌ اطلاعات منابع چندگانه از GPS و شبکه‌های وای فای مجاور را استفاده می‌کند تا جزئی‌ترین تغییرات را در ارتفاع بالاتر یا پایین‌تر از سطح زمین حتی در حد یک فوت اندازه گیری ‌کند.

اخیرا عده بسیاری از کاربران اپل واچ در کشور آلمان عدد به دست آمده ارتفاع را با اختلاف بزرگی نسبت به عدد واقعی قرائت کرده‌اند. بسیاری از کاربران گزارش کرده‌اند که ارتفاع محاسبه شده حدود 200 تا 300 متر بیشتر از اندازه واقعی بوده، علیرغم اینکه دستگاه در گذشته درست و بدون خطا کار کرده است.

کاربران انجمن پشتیبانی اپل در آلمان دریافتند که در زمان کاهش فشار هوا اشتباه در خواندن ارتفاع اپل واچ رخ می دهد. گرچه تغییرات فشار هوا بر ارتفاع سنج‌های وابسته به سنجش فشار هوا تاثیر می‌گذارد اما با کالیبراسیون منظم و مجدد میزان فشار فعلی هوا در سطح دریا این مشکل برطرف می‌شود.

قابل ذکر است که اپل به کاربران اجازه نمی دهد که ارتفاع سنج اپل واچ را به طور دستی کالیبر کنند، از طرفی هم معلوم نیست که اپل واچ به طور خودکار چند بار خودش را کالیبراسیون می‌کند.

کاربران هنگام پیگیری تمریناتی مثل پیاده روی باید اطلاعات درست دریافت کنند؛ زیرا اپل واچ ارتفاع را نسبت به نقطه شروع ثبت می‌کند. با این وجود مشخص نیست که چرا برخی اپل واچ‌ها از اطلاعات GPS برای اندازه گیری‌های وابسته به سنجش فشار هوا مرتبط با مکان استفاده نمی‌کنند. این قابلیت به اپل واچ اجازه می‌دهد که شرایط آب و هوایی موثر بر فشار هوا را شناسایی کرده و سپس کالیبراسیون ارتفاع سنج را مجددا انجام دهد.

برخی از کاربران در کشورهایی نظیر آلمان همچنان اشتباه اپل واچ را گزارش می‌کنند و برخی دیگر هم تنها راه کالبیراسیون مجدد ارتفاع سنج اپل واچ و آیفون را ریست فکتوری می دانند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420