لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

فرایند ساخت اکسسوری‌های ایرتگ آغاز شد

فرایند ساخت اکسسوری‌های ایرتگ آغاز شد

شرکت اپل هنوز ردیاب‌های ایرتگ را آماده عرضه نکرده و حالا برخی از شرکت‌های تولید کننده لوازم جانبی، اقدام به ساخت و طراحی اولیه اکسسوری ایرتگ کرده‌اند.

در تصاویر اخیر منتشر شده از این مجموعه اکسسوری ایرتگ مشخص شده که بسیاری از تعدادی از تولیدکنندگان لوازم جانبی اپل در تلاش هستند تا این محصولات جدید را پس از معرفی شدن ایرتگ آماده معرفی و عرضه به بازار کنند.

تصاویر منتشر شده توسط ایوان بلس افشاگر و کارشناس معروف محصولات الکترونیکی نشان می‌دهد که برخی از شرکت‌ها، از همین حالا اکسسوری‌هایی نظیر جاسوئیچی و نگه‌دارنده عینک را برای این ایرتگ آماده ساخت کرده‌اند و منتظر شرکت اپل برای معرفی ردیاب‌های ایرتگ هستند تا بتوانند آن‌ها را رونمایی کنند.

شایعات مربوط به تولید و عرضه محصولات ایرتگ از سه ماهه پایانی سال ۲۰۲۰ آغاز به انتشار کرد و بسیاری از تحلیلگران از آن زمان تاکنون اقدام به مطرح کردن اطلاعات بیشتر در مورد این محصولات کرده‌اند. ردیاب‌های ایرتگ شامل محصولاتی دایره‌ای شکل می‌شوند که امکان ردیابی و مکان‌یابی ابزارهای روزمره نظیر جاسوئیچی، کیف پول، عینک، و موارد دیگر می‌شوند که از طریق اپلیکیشن Find my کار می‌کنند. 

اپلیکیشن Find My در آی او اس ۱۳ به صورت گسترده برای تمامی دستگاه‌های شرکت اپل آماده کار شده و اپل محدودیت استفاده از آن را برای آیفون‌ها و آیپدها برداشته است. این اپلیکیشن امروزه می‌تواند برای تمامی دستگاه‌های اپل نظیر مک بوک‌ها امکان ردیابی را ارائه دهد که این موضوع به استفاده بهینه‌تر کاربران از این نرم‌افزار کمک می‌کند.

گزارش‌های ابتدایی منتشر شده حاکی از آن است که ردیاب‌های ایرتگ مجهز به تراشه برد بالای U1 هستند که عملکردی بسیار بهتر نسبت به دیگر ردیاب‌های کاربردی موجود در بازار امروزی دارند و این موضوع یک برگ برنده برای شرکت اپل به حساب میاید. این قابلیت باعث می‌شود تا تمایل کاربران برای خرید ایرتگ نسبت به گذشته بیشتر شود.

شرکت اپل احتمالاً این محصول را در کنار آیفون اس ای پلاس و نسل جدید هندزفری‌های ایرپاد پرو آماده عرضه به بازار جهانی خواهد کرد. این شرکت احتمالاً در آوریل ۲۰۲۱ میلادی معادل فروردین ۱۴۰۰ رویدادی ویژه را برگزار می‌کند و از این محصولات جدید طی آن رونمایی خواهد کرد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت