لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نمایشگر مک بوک ایر ۲۰۲۲ با فناوری مینی ال ای دی تولید خواهد شد

نمایشگر مک بوک ایر ۲۰۲۲ با فناوری مینی ال ای دی تولید خواهد شد

بر اساس شایعات مشترک منتشر شده از طرف مینگ چی کو و خبرگزاری دیجی تایمز شرکت اپل تصمیم دارد تا نمایشگر مک بوک ایر۲۰۲۲ را با فناوری مینی ال ای دی تولید کند.

اپل مدت‌هاست که در تلاش برای استفاده از فناوری مینی ال ای دی در نمایشگر محصولات مختلف خود است و حالا خبرگزاری دیجی تایمز اعلام کرده که شرکت اپل تصمیم دارد تا در سال ۲۰۲۲ نمایشگر مک بوک ایر را مجهز به این فناوری کند.

پیش از این، مینگ چی کو ادعاهایی در مورد تلاش‌هایی درزمینهٔ بازطراحی و عرضه مدل‌های جدید آیپد پرو و مک بوک پرو با نمایشگرهای مینی ال ای دی در سال ۲۰۲۱ میلادی کرده بود، اما حالا خبرگزاری دیجی تایمز تائید کرده که شرکت اپل در سال ۲۰۰۲ و در تولید سری‌های جدید مک بوک ایر که با پردازنده‌های سری جدید اپل سیلیکون تولید خواهند شد از این فناوری تازه برای ساخت نمایشگر استفاده خواهد کرد.

خبرگزاری دیجی تایمز اعلام کرده که این اطلاعات را از برخی کارخانه‌های فعال در زنجیره تأمین شرکت اپل دریافت کرده است که بر اساس آن‌ها شایعات پیشین منتشر شده توسط مینگ چی کو در مورد تولید مک بوک‌های ۱۶ و ۱۴ اینچ را تائید شده است. اپل تصمیم دارد تا فرایند استفاده از فناوری مینی ال ای دی را به تمامی دستگاه‌های هوشمند خود گسترش دهد و از آن طریق دستگاه‌های با قابلیت‌های ویژه‌ای تولید کند که امکان نمایش تصاویر باکیفیت بالاتر را به کاربران ارائه می‌دهد.

فناوری مینی ال ای دی نسل پیشرفته فناوری ساخت نمایشگرهای OLED است که بهترین نوع آن را شرکت سامسونگ تولید می‌کند. اپل از سال ۲۰۱۷ و مشخصات برای تولید نمایشگر آیفون ایکس با شرکت سامسونگ درزمینهٔ تأمین پنل‌های نمایشگر همکاری کرده بود. با توجه به این موضوع می‌توان پیش‌بینی کرد که همکاری میان اپل و سامسونگ در آینده نزدیک گسترش خواهد یافت و شرکت اپل تولید نمایشگرهای تعبیه شده در دستگاه‌های دیگر خود نظیر مک بوک‌ها و ساعت‌های هوشمند اپل واچ را نیز به این شرکت کره‌ای واگذار خواهد کرد.

مینگ چی کو بر این باور است که شرکت اپل در طول سه سال آیندهکم ۳۵ میلیون واحد مک بوک مبتنی بر تراشه‌ای توسعه یافته پروژه اپل سیلیکون را همراه با فناوری جدید نمایشگر مینی ال ای دی و طراحی بهینه یافته و متفاوت آماده فروش در بازار جهانی خواهد کرد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت