لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

حجم استفاده از پیام رسان سیگنال در مقایسه واتساپ در حال افزایش است

حجم استفاده از پیام رسان سیگنال در مقایسه واتساپ در حال افزایش است

 پس از آماده سازی برچسب‌های حریم خصوصی در اپ استور بسیاری از کاربران، اطلاعات جمع‌آوری شده خود را در پیام‌رسان واتساپ مشاهده کردند و دیگر تمایلی به استفاده از آن ندارند. این موضوع باعث شده تا سطح استفاده از پیام رسان سیگنال به طرزی شگفت آور افزایش پیدا کند.

بخش پشتیبانی پیام رسان سیگنال در صفحه رسمی توییتر اعلام کرده که تعداد درخواست‌ها برای ثبت نام و استفاده از آن افزایشی غیرقابل پیش بینی داشته و همین موضوع باعث شده تا فرآیند ارسال پیامک‌های تائید برای ساخت اکانت جدید باکمی تأخیر مواجه شود و کاربران با دردسرهای زیادی برای دسترسی به سیگنال همراه شوند.

واتساپ به عنوان یکی از پیام رسان‌های رسمی شرکت فیس بوک از روز چهارشنبه مجبور شد تا برچسب و حریم خصوصی خود را در اپ استور ارائه دهد که این موضوع منجر به این موضوع شد که بسیاری از کاربران آگاهی بیشتری در مورد جمع آوری اطلاعات شخصی خودشان و نقض حریم خصوصی در این پیام رسان را دریافت کنند. در نهایت شفاف‌سازی درزمینهٔ حریم خصوصی و جمع آوری اطلاعات از طریق برچسب‌های حریم خصوصی باعث شد تا بسیاری از کاربران دیگر تمایلی به استفاده از واتساپ نداشته باشند و به سمت استفاده از پیام رسان‌های ایمن‌تر رو بیاورند.

 سیگنال یک جایگزین مناسب برای حفظ حریم خصوصی کاربران است که مدت‌هاست در اپ استور و گوگل پلی استور آماده عرضه شده است. با این حال بسیاری از کاربران تا به امروز تمایلی به استفاده از آن نداشتند، اما افزایش آگاهی در مورد سطح دسترسی‌های واتساپ در تلفن‌های هوشمند باعث شده تا کاربران به استفاده از این رو بیاورد.

سیگنال از جمله پیام‌رسان‌هایی است که بسیاری از افراد مشهور نظیر ایلان ماسک و ادوارد اسنودن در مورد امنیت آن صحبت کرده بودند و سطح رمزنگاری اطلاعات شخصی در آن را به شکلی نسبی تائید کرده بودند. تا پیش از این نیز فیس‌بوک با چالش‌های بسیار زیادی نظیر کمپین پاک کردن اکانت شبکه اجتماعی خود مواجه بود و حالا نیز به دلیل اجباری شدن عرضه برچسب‌های حریم خصوصی در فروشگاه نرم افزاری شرکت اپل مجبور شده تا اطلاعات دقیقی در مورد نحوه نقض حریم خصوصی کاربران ارائه دهد.

گفتنی است که فیس‌بوک یک شرکت تبلیغاتی که با راه اندازی پیام رسان‌های مختلف و شبکه‌های اجتماعی، در تلاش است تا اطلاعات شخصی کاربران را جمع آوری و آنالیز کند. این شرکت از طریق اطلاعات دریافتی در زمان و مکان مناسب تبلیغاتی را به صورت هوشمند به کاربران ارائه می‌دهد. علاوه بر این نقض حریم خصوصی این شرکت باعث افزایش سطح نگرانی‌ها در مورد فروش اطلاعات کاربران به مقامات دولتی کشورهای مختلف و مهم‌تر از همه سازمان‌های اطلاعاتی دولت آمریکا شده است. عدم استفاده از سرویس‌های توسعه یافته توسط شرکت فیس‌بوک یکی از مهم‌ترین مسائل اساسی درزمینهٔ حفظ حریم خصوصی در دنیای آنلاین امروزی به حساب می‌آید. امروزه، فیس بوک، پیام رسان فیس بوک، واتساپ و اینستاگرام به شکلی علنی تحت نظارت فیس بوک در حال جمع آوری اطلاعات کاربران هستند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420