لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تصاویری از کانسپت آی او اس 15 همراه با قابلیت های جدید منتشر شد

تصاویری از کانسپت آی او اس 15 همراه با قابلیت های جدید منتشر شد

اخیراً تصاویری از کانسپت احتمالی آی او اس 15 در آیفون‌های 2021 همراه با قابلیت‌های جدید و قدرتمندی برای سوئیچ بین اپلیکیشن‌ها منتشر شده است.

در این تصاویر کانسپت که از آی او اس 13 و آیپد او اس 13 منتشر شده به قابلیتی اشاره شده که طی آن می‌توان چندین پنجره از یک اپلیکیشن را باز کرد و بین آن‌ها سوئیچ کرد. به عنوان مثال می‌توان چندین پنجره سافاری یا نرم افزار Notes را باز کرد و در عین حال میان آن‌ها سوئیچ کرد. این قابلیتی کاربردی برای بسیاری از کاربران است و در صورت ارائه آن در نسخه‌های بعدی سیستم عامل آی او اس از طرف کاربران می‌توان به کاربردی‌تر شدن آیفون‌ها و آیپدها امیدوار بود.

طی یک دهه گذشته شرکت آمریکایی و تولید کننده وسایل دیجیتال و الکترونیکی پالم اولین نسخه webOS را با پشتیبانی از چندین پنجره از یک اپلیکیشن معرفی کرد و حالا کاربران و تحلیلگران اپل انتظار دارند که این قابلیت در سیستم‌عامل‌های توسعه داده‌شده توسط اپل نیز آماده عرضه شود. ازآنجاکه نمای تب سافاری سال‌ها است که به تعمیرات اساسی نیاز دارد، به نظر می‌رسد که این قابلیت در کنار طراحی دوباره سافاری به کاربران ارائه شود.

در کانسپت احتمالی مربوط به آی او اس 15 اپل می‌تواند دو طرح متمایز برای سوئیچ کردن میان اپلیکیشن‌ها در آیفون ارائه دهد. در این طرح همه تب‌های سافاری به صورت مالتی تسکینگ روی هم قرار می‌گیرند، همچنین یادداشت‌ها، یادآوری‌ها و دیگر برنامه‌هایی که چندین کار را به صورت هم‌زمان ارائه می‌دهند می‌توانند به همین شکل عمل ‌کنند. در این طرح احتمالی با یک ضربه می‌توان از پنجره اولیه موردنظر خارج و بین وب‌سایت‌ها جابجا شده، حتی می‌توان با یک سوایپ به سمت بالا آن‌ها را ببندید.

گفتنی است که یک طرح جایگزین می‌تواند هر تب یا فعالیت را به صورت چند وظیفه‌ای فعال کند. این برای افرادی که تعدادی برنامه وب را استفاده می‌کنند یا کسانی که می‌خواهند بین چند وب‌سایت سوئیچ کنند یک پیشرفت عالی در روند کاربری آی او اس و آیپد او اس محسوب می‌شود.

در سافاری با ضربه زدن روی آیکون تب‌ها می‌توان علاوه بر باز کردن تب جدید، یک پنجره جدید جداگانه را هم باز کرد و کاربر می‌تواند به‌سرعت بین تب‌ها سوئیچ کند. این تغییر برای سافاری و برنامه‌هایی مثل Notes مفید خواهد بود و می‌توان روی دو Notes مختلف کارکرده و به‌سرعت بین آن‌ها سوایپ کرد.

با معرفی احتمالی موارد چندگانه در کانسپت آی او اس 15 اپل برای نحوه نمایش برچسب‌های اپلیکیشن‌ها در سوئیچ باید دوباره پیکربندی کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420