لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

Tile با تولید محصولات با برد بالا با ردیاب اپل رقابت می‌کند

Tile با تولید محصولات با برد بالا با ردیاب اپل رقابت می‌کند

 Tile با ردیاب اپل که مدتها است شایعه عرضه آن منتشر شده رقابت می کند و قصد دارد که سری جدیدی از ردیاب‌های دارای تراشه باند فوق وسیع با ردیابی دقیق‌تر معرفی کند.

شایعه‌های فراوانی منتشر شده که نشان می‌دهد ردیاب اپل یا ایرتگ تراشه U1 را با پهنای باند گسترده به کاربران ارائه میدهد. این تراشه در آیفون 11 و 12 به کار رفته است. این تراشه به ردیابی دقیق‌تر نسبت به ردیابی از طریق بلوتوثکمک می‌کند و به همین دلیل نیز Tile مجهز به این فناوری خواهد شد.

طبق گزارش منتشر شده از وبسایت TechCrunch ردیاب‌های Tile از قابلیت واقعیت افزوده برای راهنمایی کاربران به مکان آیتم گمشده و ازطریق اپلیکیشنی در موبایل استفاده می‌کند. اپل هم قرار است در ایرتگ خود راه حل مشابهی قرار دهد و بر اساس کدی که در نسخه‌های مختلف iOS یافت شده از قابلیت AR برای پیدا کردن دستگاه‌ها و اکسسوری های گمشده استفاده کند.

ردیاب‌های قبلی Tile منحصرا متکی به بلوتوث بودند که به اندازه Ultra Wide Band دقیق نبوده زیرا فناوری جدید قادر به جمع آوری اطلاعات فضایی است.

فناوری یاد شده با ارائه آگاهی فضایی می‌تواند آیتم‌های گمشده داخلی و خارجی را مکان یابی کرده، حتی وقتی که صدای زنگ هشدار ردیاب شنیده نشود. به این ترتیب مورد گمشده اگر زیر بالشتک مبل یا داخل کمد باشد، یا در خانه ای چند طبقه گم شده باشد به راحتی پیدا می‌شود.

آیفون‌های 11 و 12 تراشه U1 دارند و برخی از گوشی‌های با سیستم عامل اندرویدی هم از این قابلیت پشتیبانی کرده و به همین دلیل این دستگاه‌ها با Tile سازگار خواهند بود. کانسپت مورد انتظار از ردیاب Tile ممکن است مربعی شکل، دارای دکمه مرکزی، ضمیمه جا کلیدی و پشت صاف سازگار با برچسب داشته باشد.

Tile قصد دارد ردیاب های جدید خود را که با دستگاه های iOS و اندروید سازگار است، اواخر سال 2021 عرضه کند. اپل هم قصد دارد سیستم جدیدی را ایجاد کند که ردیاب‌ها بتوانند با اپلیکیشن Find My کار کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373