لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون سقوط کرده از هواپیما، سالم باقی ماند

آیفون سقوط کرده از هواپیما، سالم باقی ماند

 یک مستندساز برزیلی در زمان فیلم‌برداری از هواپیما دچار حادثه شد و آیفون او از هواپیما به پایین سقوط آزاد کرد؛ جالب اینجاست که آیفون از این سقوط جان سالم به در برد و همچنان قابل استفاده بوده است.

Ernesto Galiotto یک مستندساز برزیلی است که برای فیلم‌برداری سوار هواپیما شده بود. او همراه دو دوربین DSLR خود و یک آیفون سیکس اس در تلاش بود تا از ساحل شهر ریو دو ژانیرو فیلم‌برداری کند که ناگهان با یک حادثه مواجه می‌شود و آیفون او از پنجره هواپیما به بیرون پرتاب می‌شود. این رخداد به دلیل شدت زیاد باد اتفاق افتاد که درنهایت باعث شد تا آیفون ۶ اس این مستندساز از پنجره هواپیما به بیرون مکیده شود.

او ویدیوی سقوط آیفون خود را از هواپیما و منتشر کرد و پس از آن نیز توانست از طریق جی پی اس و اپلیکیشن Find my آیفون خود را دوباره پیدا کند. او در زمان بررسی متوجه شد که آیفون و به طور کامل سالم باقی مانده است.

.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;} .h_iframe-aparat_embed_frame .ratio {display:block;width:100%;height:auto;} .h_iframe-aparat_embed_frame iframe {position:absolute;top:0;left:0;width:100%; height:100%;}

 آیفون او از ارتفاع ۹۸۴ پایی (معادل ۳۰۰ متر) سقوط کرد و درنهایت مشخص شد که دستگاه هیچ آسیبی ندیده و همچنان آماده کار کردن است. نکته جالب دیگر این است که آیفون در زمان سقوط، روی حالت ضبط ویدیو بوده و صاحب این تلفن هوشمند توانسته ویدیوی مربوطه به سقوط را به طور کامل ذخیره و منتشر کند.

این اولین رخداد در مورد سقوط آیفون‌ها و سالم باقی ماندن آن‌ها نیست. تا پیش از این آیفون یک نفر از ارتفاع بالا و در زمانی که او در حال فیلم‌برداری از چرخ و فلک شهربازی به پایین سقوط کرد و به طور کامل سالم باقی مانده بود این آیفون او نیز در زمان سقوط در حال فیلم‌برداری بود به طور کامل توانسته بود جان سالم به در ببرد و کاربر همچنان قادر به استفاده از آن باشد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت