لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

فروش ضعیف آیفون 12 مینی در مقایسه با سایر مدل‌های آیفون

فروش ضعیف آیفون 12 مینی در مقایسه با سایر مدل‌های آیفون

فروش آیفون 12 مینی 5.4 اینچی که کوچک‌ترین آیفون از سال 2016 و بعد از آیفون SE است که ممکن است به اندازه‌ای که اپل به آن امیدوار بوده نباشد.

طبق آمار فروش اپل که توسط موسسه CIRP منتشر شده فروش آیفون 12 مینی نسبت به سایر مدل‌های آیفون کمتر بوده است.

ترکیبی از مدل‌های جدید آیفون 12 توانسته 76 درصد از فروش تلفن‌های هوشمند اپل در سرتاسر ایالات متحده در اکتبر و نوامبر را به خود اختصاص دهد. بهترین فروش مربوط به آیفون 12 استاندارد بوده که تقریباً 27 درصد از کل را شامل می‌شود.

فروش آیفون 12 مینی شامل 6 درصد از کل فروش آیفون‌های 12 طی عرضه این محصولات است و به آمار منتشر شده از آیفون 12 پرو و پرو مکس به آیفون 12 استاندارد نزدیک است.

سال گذشته فروش مدل‌های آیفون 11 تقریباً 69 درصد از فروش کل دوره بعد از عرضه بوده است؛ بنابراین آیفون 12 فروش بهتری را نسبت به نسل قبلی خود تجربه کرده است. در سال 2019 آیفون 11 با فروش 39 درصدی بالاترین رتبه را دریافت کرده و آیفون 11 پرو و پرو مکس 30 درصد باقی مانده از این آمار را تشکیل داده‌اند.

CIRP حدس می‌زند که وجود مدل‌های ارزان قیمت مثل آیفون SE با 399 دلار، آیفون XR با 499 دلار و آیفون 11 با 599 دلار می‌تواند درخواست آیفون 12 مینی 699 دلاری را محدود کند.

آیفون 12 در 13 اکتبر 2020 عرضه شده و دارای نمایشگر OLED و رزولوشن 1170 است. این تلفن هوشمند پوشش ضد خش داشته و با سیستم کاهش بازتاب نور ارائه شده است. دارای سیستم عامل iOS 14 و تراشه A14 بایونیک 5 نانومتری، پردازنده مرکزی 6 هسته‌ای و پردازنده گرافیکی 4 هسته‌ای اپل است. مهم‌ترین ویژگی آیفون 12 پرو و پرو مکس تعبیه سنسور LiDAR یا سنسور تشخیص عمق تصویر است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420