لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

گزارش مالی اپل در 27 ژانویه 2021 اعلام خواهد شد

گزارش مالی اپل در 27 ژانویه 2021 اعلام خواهد شد

 گزارش مالی اپل برای سه ماهه اول سال 2021 در 27 ژانویه، طی یک کنفرانس خبری مجازی منتشر خواهد شد.

اپل اخیراً صفحه مخصوص سرمایه گذاران خود را آپدیت کرده تا اطلاعات مربوط به مراسم اعلام درآمد سه ماهه اول سال 2021 را برای روز چهارشنبه 27 ژانویه به اشتراک بگذارد.

گزارش مالی اپل می‌تواند دیدگاهی برای فروش آیفون‌های 12 عرضه شده در اکتبر و مک M1 عرضه شده در نوامبر ارائه دهد. از آنجا که آیفون‌های جدید با تأخیر عرضه شدند بنابراین فروش اولیه آن‌ها تأثیری در نتایج مالی سه ماهه چهارم سال گذشته نداشته است.

قابل ذکر است که احتمالاً گزارش مالی سه ماهه اول 2021 اپل دستورالعملی ارائه ندهد که به دلیل شرایط عدم اطمینان از بحران جهانی همه گیری کرونا و تأثیر آن بر جدول زمانی عرضه و فروش محصولات اپل است؛ ضمن اینکه در حال حاضر بسیاری از فروشگاه‌های اپل در سراسر جهان برای بار دیگر بسته شده‌اند.

گزارش مالی اپل برای سه ماهه چهارم سال 2020، درآمد 64.7 میلیارد دلاری را منتشر کرد که رکورد جدیدی برای درآمد سه ماهه سپتامبر بود. در گزارش سال مالی 2020، کامل اپل با درآمد 274.5 میلیارد دلار حاصل از فروش و درآمد خالص 57.4 میلیارد دلار از درآمد سال 2019 پیشی گرفت.

اپل سه ماهه اول 2020 را با درآمد 91.8 میلیارد دلار و سود خالص سه ماهه 22.2 میلیارد دلار بهترین فصل مالی خود از نظر درآمد و سود اعلام کرده است.

بیانیه درآمد سه ماهه اپل روز 27 ژانویه ساعت 1:30 PM به وقت غرب آمریکا و 4:30 PM به وقت شرق آمریکا در یک کنفرانس تلفنی منتشر خواهد شد و ساعت 2:00 PM به وقت غرب و 5:00 PM به وقت شرق درباره آن بحث خواهد شد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373