لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مک اپ استور فروشگاه نرم افزاری اپل برای کامپیوترهای مک ده ساله شد

مک اپ استور فروشگاه نرم افزاری اپل برای کامپیوترهای مک ده ساله شد

 مک اپ استور فروشگاه دیجیتالی فروش نرم افزارهای اپل برای کامپیوترهای مک امروز ۱۰ ساله شد.

اپل در سال ۲۰۰۸ میلادی برای اولین بار از اپ استور انحصاری برای آیفون رونمایی کرد و در ۶ ژانویه ۲۰۱۱ مک اپ استور را برای اولین بار به کاربران کامپیوترهای مک خود ارائه داد. این فروشگاه نرم افزاری در مدت زمانی کوتاه به بستری ایمن برای دانلود و نصب اپلیکیشن‌ها و همچنین خرید نرم افزارهای پولی تبدیل شد. ارائه این فروشگاه نرم افزاری اولین بار برای نسخه OS X Leopard 10.6.6 انجام شد که رفته‌رفته به یکی از پرطرفدارترین فروشگاه‌های دیجیتالی تبدیل شد.

اپل برای رونمایی از این فروشگاه دیجیتالی یک کنفرانس خبری ویژه را در نظر گرفته بود و در آن اعلام کرد که بیش از ۱۰۰۰ اپلیکیشن برای کامپیوترهای مک در نظر گرفته شده است. در این رویداد استیو جابز مدیرعامل سابق شرکت اپل اعلام کرده بود که کاربران این نوآوری شرکت اپل را برای کشف و خرید اپلیکیشن‌های جدید دوست خواهند داشت.

اپل استور مک درمدت زمانی کوتاه توانست به نقطه عطف بزرگ برسد و بیش از یک میلیون دانلود را تنها در روز اول تجربه کند. در اولین سال فعالیت مک اپ استور بیش از میلیون اپلیکیشن دانلود شد و کاربران استقبال بسیار خوبی از آن کردند.

استفاده از ابزارهای ایمن و مکانیزم توسعه ایمن از طریق سندباکس باعث شد تا مک اپ استور یکی از قابل‌اعتمادترین مکان‌ها برای دانلود اپلیکیشن‌های مناسب برای کامپیوترهای مک شود.

بسیاری از توسعه دهندگان مهم اپلیکیشن‌های خود را از طریق اپ استور به کاربران ارائه می‌دهند. اپل نیز به عنوان ارائه دهنده این پلتفرم درآمدی ویژه از آن دارد و نزدیک به ۳۰ درصد از درآمد حاصل از فروش اپلیکیشن‌ها را از توسعه دهندگان دریافت می‌کند. در طول چند سال گذشته اپل به خاطر دریافت حق کمیسیون مورد انتقادهای بسیار زیادی قرار گرفته؛ با این حال این شرکت مصرانه تأکید دارد که اجازه دریافت این هزینه‌ها را از کاربران و توسعه دهندگان دارد.

امروز حتی آپدیت‌های نرم افزاری سیستم عامل مک از طریق همین پلتفرم نرم افزاری انجام می‌شود و به یکی از بخش‌های مهم کامپیوترهای انحصاری شرکت اپل تبدیل شده است.

اپ استور برای تمامی پلتفرم‌های اپل شامل کامپیوترهای مک، اپل واچ و آیپد او اس عرضه شده و توانسته فرهنگ توسعه نرم افزارها در بستر ایمن و دانلود آن‌ها از طریق یک پلتفرم یکپارچه را جا بیندازد.

اپل در سال ۲۰۱۹ میلادی به صورت رسمی و به صورت انحصاری اپل واچ را آماده معرفی و عرضه کرد. درآمد حاصل از این فروشگاه آنلاین یکی از مهم‌ترین بخش‌های فروش نرم افزاری و سرویس‌های اپل در سراسر جهان به‌حساب می‌آید که در طول گزارش‌های مالی مختلف این شرکت اطلاعات ویژه در مورد آن ارائه شده است. همچنین بسیاری از شرکت‌های تحلیلی بزرگ اطلاعات مربوط به فروشنده و درآمد اپل از توسعه این پلتفرم را به صورت مداوم منتشر می‌کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373