لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپلیکیشن یکپارچه مایکروسافت جایگزین آتلوک در مک می‌شود

اپلیکیشن یکپارچه مایکروسافت جایگزین آتلوک در مک می‌شود

 مایکروسافت تصمیم دارد تا نرم‌افزار آتلوک در مک را حذف کرده و به جای آن یک اپلیکیشن یکپارچه را به کاربران این سیستم عامل ارائه دهد.

سایت ویندوز سنترال به تازگی اعلام کرده که شرکت مایکروسافت درصدد توسعه یک اپلیکیشن یکپارچه برای سیستم عامل مک است که فرایند توسعه آن برای مک‌های M1 و احتمالاً مک‌های مبتنی بر پردازنده اینتل آغاز شده است.

تا پیش از این مایکروسافت تصمیم داشته تا آتلوک در مک را با طراحی جدید آماده عرضه کند و آن را به عنوان یک اپلیکیشن جداگانه‌ی مدیریت ایمیل به کاربران ارائه دهد؛ اما گزارش‌های بعد از آن اعلام کرده‌‌ بودند که شرکت مایکروسافت تصمیم به توقف توسعه این نرم‌افزار برای کامپیوترهای مک دارد و همین موضوع باعث شده بود تا برخی از تحلیلگران بر این باور باشند که کاربران سرویس ایمیل آتلوک باید از نرم افزارهای جایگزین نسخه وب استفاده کنند.

اما حالا مشخص شده است که شرکت مایکروسافت تحت پروژه‌ای با اسم رمز Monarch در تلاش است تا یک نرم افزار یکپارچه را برای تمامی سیستم عامل‌ها شامل ویندوز و مک آماده عرضه کند. این نرم افزار یکپارچه همچنین قرار است به عنوان یک اپلیکیشن تحت وب به کاربران تمامی سیستم عامل‌های دسکتاپ آماده عرضه شود.

این پروژه قرار است تجربه‌ای ویژه را به کامپیوترهای مک بیاورد که از آن طریق کاربران می‌توانند به ایمیل‌ها، یادداشت‌ها، تقویم و موارد دیگر نظیر نوتیفیکیشن‌ها و ذخیره سازی ابری وان درایو دسترسی داشته باشند. مایکروسافت احتمالاً این پروژه را برای توسعه مجموعه نرم افزارهای آفیس نیز ادامه خواهد داد.

نرم افزاری آفیس مهم‌ترین محصولی است که شرکت مایکروسافت برای کامپیوترهای مک آماده عرضه کرده و بسیاری از کاربران از آن استفاده می‌کنند. در حال حاضر این نرم افزار به عنوان یکی از اپلیکیشن‌های زیرمجموعه بسته نرم افزاری آفیس به کاربران مک ارائه شده است اما در آینده قرار است این اپلیکیشن به صورت جداگانه و با طراحی یکپارچه همراه باشد.

مایکروسافت نسخه ابتدایی این نرم افزار جدید را از همین حالا عرضه کرده و احتمالاً در اواخر ۲۰۲۱ نسخه نهایی آن را آماده عرضه خواهد کرد، انتشار نسخه نهایی این نرم افزار برای ویندوز 10 تا سال ۲۰۲۲ به تعویق خواهد انداخت و با توجه به این موضوع، می‌توان مطمئن بود که عرضه نسخه نهایی برای کامپیوترهای مک به اواخر ۲۰۲۲ موکول خواهد شد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420