لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

عینک هوشمند اپل وارد فاز دوم طراحی و ساخت شد

عینک هوشمند اپل وارد فاز دوم طراحی و ساخت شد

 گزارش‌های اخیر منتشر شده حاکی از آن است که شرکت اپل وارد فاز دوم ساخت عینک هوشمند خود شده است. با توجه به این موضوع می‌توان مطمئن بود که عینک هوشمند اپل در سال ۲۰۲۱ وارد مرحله ساخت و تست‌های اولیه خواهد شد.

گزارش اخیر وب سایت خبرگزاری دیجی تایمز حاکی از آن است که شرکت اپل مرحله دوم بررسی و ساخت یک هدست یا عینک هوشمند مبتنی بر واقعیت افزوده یا واقعیت مجازی را آغاز کرده است.

روز گذشته بود که مینگ چی کو اعلام کرد که شرکت اپل مراحل ساخت دو محصول جدید که شامل یک هدست واقعیت افزوده و برچسب‌های ردیاب ایر تگ هستند را آغاز کرده است. مینگ چی کو همچنین اعلام کرده بود که شرکت اپل فرآیند تولید مک بوک‌های ۱۳ اینچی خود را در سال ۲۰۲۱ کنار خواهد گذاشت و پس از آن فرآیند تولید مک بوک‌های ۱۴ اینچ و ۱۶ اینچ را آغاز خواهد کرد. او همچنین تائید کرده بود که شرکت اپل تصمیم به تولید آیپدهای مبتنی بر نمایشگر میکرو ال ای دی در سال ۲۰۲۱ دارد.

عینک هوشمند اپل یکی از پرچالش‌ترین و مهم‌ترین محصولاتی است که اپل احتمالاً در آینده نزدیک آن را معرفی و آماده عرضه خواهد کرد. برخی از تحلیلگران گزارش اخیر دیجی تایمز را نشانه‌ای از آغاز فرآیند تولید و معرفی این هدست واقعیت افزوده در سال ۲۰۲۱ و عرضه و فروش آن در سال ۲۰۲۲ میلادی در نظر گرفته‌اند.

اپل احتمالاً پس از شکست گوگل، تصمیم دارد تا با تولید هدست واقعیت افزوده و واقعیت مجازی بازار این محصولات را در سراسر جهان تصاحب کند و سرآغازی دوباره برای عرضه و تجاری‌سازی این محصولات باشد. تحلیلگران، عرضه هدست واقعیت مجازی اپل را به عنوان دوران پساآیفون در نظر گرفتند که باعث می‌شود تا کاربران تلفن هوشمند خود را به طور کامل کنار گذاشته و از عینک هوشمند استفاده کنند. البته گزارش‌های ابتدایی تائید کرده‌اند که عینک هوشمند اپل قطعاً به عنوان یک ابزار جانبی و همانند اپل واچ وابسته به آیفون آماده عرضه به بازار خواهد شد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373