لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

برچسب حریم خصوصی اپلیکیشن‌های گوگل بالاخره به روز خواهند شد

برچسب حریم خصوصی اپلیکیشن‌های گوگل بالاخره به روز خواهند شد

 شرکت گوگل بالاخره پس از چند هفته از زمان اجرایی شدن برچسب‌های حریم خصوصی در اپ استور تصمیم دارد تا اپلیکیشن‌های اختصاصی خود را در این فروشگاه نرم‌افزاری به‌روزرسانی کند.

بر اساس گزارش امروز وب‌سایت Fast Company گوگل اعلام کرده که تمام اپلیکیشن‌های انحصاری خود را که در اپ استور ارائه داده به صورت ویژه به‌روزرسانی می‌کند و از آن طریق امکانات بیشتری را برای شفاف‌سازی جمع‌آوری اطلاعات به کاربران ارائه خواهد داد.

بر اساس این گزارش و همراه با یک گزارش دیگر که به صورت مشترک در وب‌سایت TechCrunch منتشر شده، مشخص شده است که گوگل تا به امروز هیچ اقدامی برای ارائه برچسب‌های حریم خصوصی برای نرم‌افزارها و سرویس‌های خود در اپ استور نکرده بود و کاربران اطلاعات دقیقی از نحوه جمع‌آوری اطلاعات این اپلیکیشن‌ها نداشتند.

با این حال اپل از زمان عرضه ios ۱۴.۳ تائید کرد که تمامی اپلیکیشن‌ها و توسعه دهندگان آن‌ها موظف به ارائه برچسب‌های حریم خصوصی به کاربران هستند. این موضوع باعث می‌شود تا کاربران با دید شفاف‌تر و دقیق‌تری اقدام به نصب و استفاده از اپلیکیشن‌ها کنند.

شرکت گوگل همانند تمامی توسعه‌دهندگان اپلیکیشن در اپ استور موظف است تا در آینده نزدیک اطلاعات مهم مربوط به جمع‌آوری اطلاعات کاربران و حفظ حریم خصوصی آن‌ها را برای اپلیکیشن‌های خود ارائه دهد.

پیش از این شرکت فیس بوک یکی از مخالفان بزرگ ارائه برچسب‌های حریم خصوصی در اپ استور بود که در نهایت منجر به تشکیل یک پرونده قانونی و کمپین‌های تبلیغاتی علیه شرکت اپل شده بود.

کاربران می‌توانند از طریق برچسب‌های حریم خصوصی تمامی اطلاعات انحصاری مربوط به جمع‌آوری اطلاعات در اپلیکیشن‌های مختلف را بررسی کرده و در صورت عدم تمایل از اپلیکیشن‌های مربوطه استفاده نکنند. این قابلیت از نسخه‌های جدید آی او اس ارائه شده و پس از آن کاربران می‌توانند اطلاعات دقیق‌تری از نرم افزارهای در حال استفاده خود را مشاهده کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420