لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیا کاربران کشورهای دیگر جعبه آیفون را دور می‌اندازند؟

آیا کاربران کشورهای دیگر جعبه آیفون را دور می‌اندازند؟

 نگه داشتن جعبه آیفون و دیگر محصولات الکترونیکی یکی از عاداتی است که بسیاری از کاربران دارند و تا زمانی که دستگاه را استفاده می‌کنند، جعبه آن را دور نمی‌اندازند.

در ایران، بسیاری از کاربران جعبه آیفون را تقریباً برای همیشه نگه می‌دارند؛ تا جایی که داشتن جعبه به عنوان مالکیت دستگاه به‌حساب میاید. اما آیا این عادت در میان کاربران کشورهای دیگر نیز رایج است؟

در مقابل، برخی از افراد به محض خریدن و باز کردن یک ابزار الکترونیکی مثل تلفن هوشمند، جعبه آن را دور می‌ریزند و به هیچ وجه به این موضوع که روزی ممکن است جعبه برای آن کاربردی باشد فکر نمی‌کنند.

اپل به عنوان شرکت سازنده آیفون از عادات مختلف کاربران آگاه است و به همین دلیل هم تلاش می‌کند تا جعبه‌های آیفون را به شکلی تولید کند که کمترین آسیب را به محیط زیست بزنند و به‌سادگی قابل جذب در طبیعت باشد.

در این میان وب سایت 9to5mac اقدام به برگزاری یک نظرسنجی ویژه کرده که از آن طریق کاربران مختلف می‌توانند نظر خود را در مورد سرنوشت جعبه آیفون مشخص کنند.

در این نظرسنجی مشخص شده که بیش از 60 درصد کاربران در زمان خرید آیفون جعبه آن را نگه می‌دارند. البته آن‌ها جعبه را تا زمانی که آیفون را استفاده می‌کنند نگه می‌دارند. این موضوع به معنای آن است که اکثر این کاربران تا زمانی که آیفون خود را نفروشند یا نبخشند، جعبه آن را نگه می‌دارند. این افراد جعبه را به این دلیل نگه می‌دارند که در زمان دریافت خدمات گارانتی بتوانند امکانات کاملی را در اختیار داشته باشند. این افراد پس از خرید آیفون جدید، جعبه دستگاه قبلی را دور می‌اندازند.

در ادامه این نظرسنجی مشخص شده که 28 درصد کاربران برای همیشه جعبه آیفون را نگه می‌دارند و حتی در زمانی که تمایل به خرید آیفون دیگر پیدا می‌کنند، جعبه دستگاه قبلی را نگه می‌دارند.

در این میان، تنها 2.86 درصد از کاربران به محض خرید دستگاه جعبه آن را به طور کامل دور می‌اندازند که نسبت به کاربران کشورهای مختلف مسئله‌ای قابل پیش بینی خواهد بود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373