لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پروژه ساخت پهپاد در اپل کلید خورد

پروژه ساخت پهپاد در اپل کلید خورد

 یکی دیگر از اختراعات اپل که در آخرین روزهای سال 2020 در اداره ثبت اختراع آمریکا به ثبت رسیده مربوط به سیستم‌ها و روش‌های کنترل پهپاد اپل است.

پتنت پهپاد اپل با عنوان رسمی «مودم برای پهپاد با مسیر پرواز و انتقال اطلاعات کیفیت سیگنال محیط به صورت بی‌سیم و سه بعدی» ثبت شده است.

وب سایت TechCrunch در سال 2016 گزارش داد که اپل برای بهبود طراحی و اطلاعات Apple maps بسیار تلاش کرده است.

در این گزارش گفته شده که اپل قصد داشته برای بهینه سازی سیستم ناوبری و بهبود اطلاعات نقشه برداری در طول زمان از این پهپاد استفاده کند. ظاهراً استفاده از یک پهپاد به جای ون‌های مجهز به دوربین و سنسور سریع‌تر خواهد بود.

بلومبرگ اوایل سال 2020 گزارشی منتشر کرده که اپل اوایل سال 2020 در ارتباط با زهپادهای ساخت خود، در حال رایزنی با سازمان هواپیمایی واشینگتن در آمریکا بوده است.

پهپاد اپل چند سال پیش برای جمع آوری اطلاعات نقشه برداری استفاده شده است. همچنین طبق مقررات پهپادها به پلاک‌های مجازی ورزشی به عنوان مجوز نیاز دارند.

این ایده برای افزایش سطح داده انتقالی و پهنای باند مورد استفاده برای برنامه‌های متنوعی مثل پخش ویدیو با تجهیزات کاربری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

پتنت پهپاد اپل در ژوئن 2019 ثبت شده و به تازگی منتشر شده است. با این وجود زمان عرضه دقیق آن مشخص نیست. اپل ممکن است این پهپاد را علاوه بر بهینه سازی سرویس اپل مپس برای اهداف دیگر نیز تجاری سازی کند و آن را به عنوان یک محصول مستقل آماده عرضه به بازار کند.

با این حال شرکت اپل و منابع رسمی خبری آن هنوز هیچ ادعای دقیقی در مورد این موضوع نکرده‌اند و نمی‌توان در مورد عرضه و تجاری سازی آن به عنوان یک محصول مستقل زیاد امیدوار بود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت