لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پارت نامبر آیفون 13 دیگر تفاوت درزمینهٔ ارائه 5G نخواهد داشت

پارت نامبر آیفون 13 دیگر تفاوت درزمینهٔ ارائه 5G نخواهد داشت

گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که پارت نامبر آیفون 13 برخلاف نسل کنونی تلفن‌های هوشمند اپل تفاوتی در ارائه ارتباط 5G به کاربران نخواهد داشت.

اپل از اکتبر 2020 با معرفی آیفون 12 رسماً فرایند استفاده از سیستم ارتباطی نسل پنجم را آغاز کرد و مشخص شد که این شرکت تنها در برخی از پارت نامبرها امکان استفاده از فناوری 5G به صورت بهینه را عرضه کرده است. در این میان تحلیل‌ها و بررسی‌های اخیر تائید کرده که آیفون 13 به صورت برابر از این فناوری در تمامی پارت نامبرها پشتیبانی می‌کند.

پارت نامبر آیفون 12 برای آمریکا، دارای فناوری 5G از نوع mmWave است و دیگر پارت نامبرها با فناوری Sub-6 GHz آماده عرضه شده‌اند. این دو فناوری هر دو شامل ارتباط 5G هستند، اما فناوری عرضه شده برای پارت آمریکایی سرعت و پایداری بیشتری نسبت به فناوری دیگر دارد و در حرکت با سرعت بالا، مشکل افت دانلود و آپلود ندارد.

در این میان، گزارش‌های منتشر شده از یک شرکت تأمین کننده تایوانی به نامه Qiqi حاکی از آن است که شرکت اپل سفارش انبوه قطعات آنتن‌های مناسب برای ارتباط mmWave را داده که نشان از آن دارد که تمامی محصولات مربوط به خط تولید آیفون 13 مجهز به این فناوری خواهند. البته برخی از شایعات تأکید کرده‌اند که عرضه آیفون 13 با فناوری یاد شده فقط برای برخی از کشورها نظیر انگلستان، آلمان، کانادا، چین و ژاپن ارائه می‌دهد.

این شایعات هنوز به صورت دقیق تائید نشده‌اند، اما مشخص شده است که اپل سطح تولید این آیفون‌ها را افزایش داده است و می‌توان مطمئن بود که mmWave در آیفون 13 فقط محدود به آمریکا نخواهد بود.

گزارش‌های گذشته حاکی از آن بود که اپل تصمیم دارد تا فناوری WiFi 6 را با امکانات بیشتر در آیفون 13 آماده عرضه کند و به نظر می‌رسد که نسل بعدی تلفن‌های هوشمند اپل سرعت اینترنت بیشتری دارند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373