لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل با آی مسیج واتساپ را شکست می‌دهد؟

اپل با آی مسیج واتساپ را شکست می‌دهد؟

 شرکت اپل در توسعه آی او اس 14 تغییراتی گسترده را در آی مسیج اعمال کرده و حالا برخی از تحلیلگران بر این باور هستند که این پیام رسان انحصاری به‌زودی واتساپ را شکست خواهد داد.

مجله اینترنتی فوربس در مقاله‌ای جدید به این موضوع برداشته و دلایلی ویژه را برای آن مطرح کرده است. واتساپ پیام رسانی است که بیش از 2 میلیارد کاربر فعال دارد و روزانه بیش از 100 میلیارد پیام از طریق آن رد و بدل می‌شود. در این میان، آی مسیج تنها یک پیام رسان انحصاری است که به صورت پیش‌فرض روی دستگاه‌های اپل نصب شده است. اما این پیام رسان اختصاصی اپل چگونه می‌تواند واتساپ را به عنوان بزرگ‌ترین پیام رسان در اروپا و آمریکا شکست دهد.

واتساپ ادعا می‌کند که با استفاده از ارسال نظیر به نظیر پیام‌ها و داده و رمز گذاری آن‌ها در زمان انتقال از حریم خصوصی کاربران دفاع می‌کند. در این میان، فوربس در بررسی‌های خود ادعای واتساپ را زیر سؤال برده و آن را مورد بحث دانسته است. در بررسی‌هایی که شرکت سیسکو از پیام رسان واتساپ انجام داده مشخص شده که این پیام رسان از یک متادیتا برای نگه داری از هویت کاربران و اطلاعات آن‌ها استفاده می‌کند که به صورت مستقیم توسط فیس بوک کنترل می‌شود. این موضوع می‌تواند یکی از مهم‌ترین موارد نگرانی کاربران برای استفاده از واتساپ و حفظ حریم خصوصی در آن باشد.

جمع آوری اطلاعات رسانه‌ای توسط واتساپ یک نقطه ضعف بزرگ برای این پیام رسان به حساب میاید که می‌تواند آن را با شکستی بزرگ مواجه کند. از طرف دیگر شرکت اپل در طول سال‌های گذشته توانسته اعتماد بسیاری از کاربران را به خود جلب کند. همین جلب اعتماد می‌تواند در آینده نزدیک به عنوان بهانه‌ای برای افزایش تعداد کاربران و تمایل افراد به استفاده از آی مسیج به جای واتساپ مورد استفاده قرار گیرد.

آی مسیج از آی او اس 14 به بعد توانسته تمامی قابلیت‌ها و امکاناتی که پیام رسان‌های روزمره به کاربران خود ارائه می‌دهند را برای آیفون‌ها فراهم کند و همین موضوع باعث می‌شود تا کاربران بتوانند امکان اجرای بهینه‌تر آن را نیز داشته باشند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373