لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تامب رایدر برای پلی استیشن پلاس رایگان شد

تامب رایدر برای پلی استیشن پلاس رایگان شد

 شرکت سونی به تازگی بازی‌های رایگان پلی استیشن پلاس را برای ژانویه 2021 معرفی کرده که در لیست آن‌ها بازی‌های هیجان انگیز خاصی دیده می‌شود.

سونی در این ماه بازی Shadow of the Tomb Raider را به عنوان یکی از بازی‌های پر درخواست آماده عرضه کرده است که در سبک ادونچر آماده انتشار شده است. این بازی از سری تامب رایدر یکی از پر درخواست‌ترین عناوینی است که در پلی استیشن نتورک عرضه شده و حالا در جریان ژانویه 2021 میلادی به صورت رایگان برای کاربران پلی استیشن پلاس آماده عرضه شده است.

اگر به بازی‌های ادونچر و ماجرا جویانه علاقه دارید، بدون شک این بازی گزینه‌ای مناسب برای شما خواهد بود که با اجرای آن می‌توانید هیجان زیادی را تجربه کنید.

بازی بعدی عرضه شده در این ماه شامل Greedfall می‌شود که یک بازی آر پی جی فوق العاده است که در سال 2019 سروصدای زیادی را به پا کرد و همین موضوع باعث شد تا بسیاری از گیمرها آن را تجربه کنند. فروش این بازی در برخی از بازه‌های زمانی حتی از ویچر 3 هم پیشی گرفته بود البته این موضوع تداوم زیادی نداشت و دوباره ویچر توانست جایگاه خود را باز پس گیرد. با توجه به این موضوع می‌توان Greedfall را یک بازی سرگرم کننده دانست که اجرای آن خالی از لطف نیست.

Maneater بازی رایگان این ماه سونی است که به صورت انحصاری برای پلی استیشن 5 عرضه شده است. این بازی برای کسانی که به تازگی پلی استیشن 5 را خریداری کرده‌اند و به دنبال یک بازی رایگان می‌گردند مناسب است. این بازی نیز در سبک RPG عرضه شده و در نوع خود هیجان ویژه‌ای دارد. البته باید به یاد داشت که این بازی در پلی استیشن 4 هم ارائه شده، اما در ژانویه 2021 به صورت رایگان در پلی استیشن پلاس در اختیار کاربران این کنسول نخواهد بود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420