لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پتنت دستکش هوشمند اپل با قابلیت کنترل ابزار واقعیت مجازی ثبت شد

پتنت دستکش هوشمند اپل با قابلیت کنترل ابزار واقعیت مجازی ثبت شد

 به تازگی پتنت دستکش هوشمند اپل با قابلیت کنترل ابزار مبتنی بر فناوری واقعیت مجازی ثبت شده که در بازی، آموزش و آموزش‌های نظامی ممکن است کاربرد داشته باشد.

در آخرین روزهای سال 2020، اپل در اداره ثبت اختراعات و علائم تجاری ایالات متحده پتنت دستکش هوشمند اپل را با ویژگی واقعیت افزوده و مبتنی بر IMU واحد اندازه گیری اینرسی به ثبت رسانید. این دستکش می‌تواند حرکت استخوان‌های انگشت و شست را اندازه گیری کرده و به همین دلیل در بازی‌ها، آموزش و به‌خصوص آموزش‌های نظامی کاربرد دارد.

در دستکش هوشمند اپل از سه فناوری VR، AR و MR استفاده شده است. به طور کلی واقعیت افزوده AR با استفاده از دوربین در تلفن‌های هوشمند، عوامل دیجیتال را به نمای زنده اضافه می‌کند. همچنین واقعیت ترکیبی MR می‌تواند عناصر واقعیت افزوده و واقعیت مجازی را ترکیب کند، به این ترتیب اشیا در دنیای واقعی و دیجیتال با هم تعامل خواهند داشت.

یک دستگاه الکترونیکی می‌تواند یک هدست VR باشد که برای دیدن محیط مجازی شبیه سازی شده استفاده می‌شود.

در این اختراع دستگاه الکترونیکی شامل یک دستکش VR است. کاربر دستکش هوشمند اپل را پوشیده و می‌تواند اشیا مجازی را در زمان واقعی لمس کرده، احساس کند و نگه دارد. این دستکش دارای قابلیت تشخیص دقیق موقعیت و حرکت دست و انگشتان کاربر بدون بسته شدن است.

IMU به کار رفته در این دستکش شامل یک یا چند سنسور حرکتی است مانند ژیروسکوپ و شتاب سنج که برای اندازه گیری جهت، موقعیت و سرعت اجسام (استخوان‌های انگشت) استفاده می‌شود. ممکن است نزدیک به استخوان انگشت یا شست قرار بگیرد و حرکت اینرسی استخوان مورد نظر را اندازه گیری کند.

اپل اشاره کرده که دستکش هوشمند ممکن است یک دستکش بافتنی یا بافته شده باشد که در آن یک یا چند قطعه الکترونیکی در پارچه دستکش به کار برود. در برخی نمونه‌ها هم ممکن است دستکش شامل پارچه‌ای با چند بخش و تعداد لایه‌های مختلف باشد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373