لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آموزش رفع خرابی سیستم حذف نویز ایرپاد مکس

آموزش رفع خرابی سیستم حذف نویز ایرپاد مکس

 اخیراً برخی کاربران گزارش‌هایی در مورد خرابی ایرپاد مکس را منتشر کرده‌اند که طی آن حذف نویز فعال فقط در یکی از کاپ‌های روی گوش انجام می‌شود.

خرابی اخیر ایرپاد مکس را می‌توان این گونه توضیح داد که با فشار دادن دکمه کنترل نویز روی کاپ گوش راست، حذف نویز فعال روی هر دو گوش فعال نمی‌شود و یکی از گوش‌ها همچنان صدای اطراف را پخش می‌کند. این مشکل گاهی اوقات باعث می‌شود تا فقط یکی از کاپ‌ها به این سوئیچ پاسخ داده و کاپ دیگر در حالت Transparency یا حذف نویز فعال باقی می‌ماند.

یکی از کاربران ایرپاد مکس که با این مشکل مواجه شده گفته که ظاهراً بروز آن مقطعی بوده و با آپدیت فریم ویر حل خواهد شد. قابل ذکر است که اپل قرار است با ارائه آپدیت فریم ویر در آینده مشکل یاد شده را برطرف کند. کاربرانی که خرابی ایرپاد مکس را تجربه کرده‌اند با انجام دادن این مراحل می‌توانند هدفون خود را ریبوت کرده و مشکل ایجاد شده را برطرف کنند.

چگونه خرابی ایرپاد مکس را برطرف کنیم؟

  • 1.قبل از ریبوت کردن ایرپاد مکس باید مطمئن شوید که دستگاه به اندازه کافی شارژ داشته باشد؛ در غیر این صورت از طریق اتصال USB-C به کابل لایتینیگ آن را شارژ کنید
  • 2.سپس دکمه کنترل نویز را همراه با دیجیتال کراون فشار و نگه داشته تا وقتی که چراغ LED کهربایی در پایین کاپ سمت راست چشمک بزند

حالا ایرپاد ریبوت شده و مشکل باید پس از روشن شدن دوباره برطرف شده باشد. با فشار دادن دکمه کنترل نویز حالت ANC یا Transparency را در هر دو کاپ دریافت خواهید کرد. اگر مشکل بر طرف نشد مراحل را دوباره تکرار کنید.

در صورتی که مشکل به طور مداوم رخ می‌دهد بهتر است با انجام مراحل بالا و با نگه داشتن کنترل نویز برای مدت طولانی‌تر مثلاً 15 ثانیه، می‌توانید ایرپاد خود را مجدداً تنظیم کنید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420