لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل اپلیکیشن آمفتامین را به مک اپ استور بازگرداند

اپل اپلیکیشن آمفتامین را به مک اپ استور بازگرداند

 اپلیکیشن آمفتامین در مک که تهدید به حذف نام و برند خود از مک اپ استور شده بود پس از بررسی‌های اپل آماده دانلود و نصب توسط کاربران شد.

اپلیکیشن آمفتامین یک برنامه رایگان در مک بوده که به کاربران کمک می‌کند تا دستگاه آن‌ها برای مدت زمان مشخصی بیش از آنچه انتظار می‌رود کار کند. این برنامه در سال 2014 عرضه شده و با 432 هزار دانلود، رتبه بالایی در مک اپ استور کسب کرده است. بعد 6 سال حضور این اپلیکیشن در مک اپ استور، اپل ناگهان اعلام کرد که آمفتامین در حال نقض دستورالعمل‌های اپ استور بوده است.

William Gustafson توسعه دهنده اپلیکیشن آمفتامین چند روز پیش گزارش مفصلی در گیت هاب منتشر کرده و در آن توضیحاتی را ارائه داده که پس از آن نماینده اپل با او تماس گرفته و گفته که اگر تغییراتی در این برنامه ایجاد نشود در 12 ژانویه 2021 از مک اپ استور حذف خواهد شد.

نماینده اپل اظهار کرده اپلیکیشن‌هایی که مصرف مواد مخدر، الکل و برخی داروهای غیر قانونی را ترویج و تشویق می‌کنند در اپ استور دارای مجوز نیستند و حذف خواهند شد. نماینده به توسعه دهنده آمفتامین گفته که ظاهراً برنامه یاد شده ترویج دهنده استفاده از مواد مخدر است، همچنین نام و آیکون آن هم به شکل یک قرص شباهت دارد.

Gustafson توسعه دهنده این برنامه در پاسخ به این اظهارات گفته که اپلیکیشن آمفتامین به هیچ وجه مصرف غیرقانونی و غیرمسئولانه مواد مخدر را ترویج نمی‌کند. صرفاً به دلیل تشابه عملکرد آمفتامین در بدن که موجب بیداری و تمرکز می‌شود این اپلیکیشن هم می‌تواند مک کاربران را مشغول به کار نگه دارد.

این توسعه دهنده درخواست تجدید نظر داده و حتی طوماری را در Change.org تنظیم کرده و بیش از 500 امضا برای مبارزه با این ادعا جمع کرده است. چند وقت پیش او در توییتر اعلام کرده که طی یک تماس تلفنی با App Review Board مشکل حل شده و آمفتامین در مک اپ استور باقی خواهد ماند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420