لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بازی‌های برتر اپل آرکید در سالی که گذشت

بازی‌های برتر اپل آرکید در سالی که گذشت

 در این مطلب 8 بازی برتر اپل آرکید در سال 2020 را معرفی خواهیم کرد. اپل آرکید هنوز یک سرویس نوپا اما دارای پتانسیل‌های فراوان است. کاربران با پرداخت 5 دلار در ماه می‌توانند به آرشیو بازی‌های بسیار جالب از جمله 8 بازی برتر آن دسترسی نامحدودی داشته باشند.

اپل آرکید هنوز مکان مناسب برای یافتن آخرین بازی‌های بلاک باستر نیست ولی به تدریج به یکی از بهترین مکان‌ها برای فروش بازی‌ها تبدیل خواهد شد. مجموعه بازی‌های آن از بازی‌های چند نفره خانوادگی گرفته تا معماهای جذاب و ماجراهای عجیب و غریب، همگی بسیار متنوع و شگفت‌آور هستند.

کاربرانی که به تازگی عضو اپل آرکید شده‌اند متوجه طیف وسیعی از بازی‌ها شده که انتخاب و دسترسی به برخی از آن‌ها ممکن است کمی دشوار باشد. در این مقاله لیستی از 8 بازی برتر اپل آرکید و برنامه‌ها و سرگرمی‌های مورد علاقه و پر مخاطب گرد آموری شده و در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

  • 1.Butter Royal

این بازی یک تیرانداز رنگارنگ است که آخرین بازیکن ایستاده را هدف قرار می‌دهد. بازی بسیار جالب و جذابی است که بدون خشونت بوده و به جای گلوله، سس گوجه فرنگی و پاپ کورن شلیک می‌شود. این بازی چون بخشی از اپل آرکید است نیاز به خرید درون برنامه ندارد.

  • 2.Creaks

این بازی فضایی تاریک داشته و ترکیبی از معما و پلتفرمی را منتقل جا‌بجا می‌کند. راه‌هایی برای دست‌کاری ماشین‌ها و هیولاها در اختیار بازیکن قرار داده می‌شود که به خط پایان برسد ولی سر از یک عمارت پیچیده و درهم درآورده مه ظاهراً هیچ انتهایی ندارد.

  • 3.Games Of Thrones: Tale Of Crows

این عنوان نوعی بازی مدیریتی است، افرادی با مشکلاتی به شما مراجعه کرده و شما مجبورید نیروهای خود را برای سفرهای پیشاهنگی بفرستید و البته این پروسه کمی زمان‌بر است. Tale of Crows بازی پر از مرگ و خطر و به طرز باور نکردنی آرامش بخش است.

  • 4.Grindstone

یکی از 8 بازی برتر اپل آرکید و بهترین بازی عرضه شده است. این بازی ماهیت اعتیادآور بازی‌های معماگونه سه‌گانه مسابقه‌ای را دارد که با یک اقدام وحشیانه فانتزی ترکیب شده است. این بازی برای بهبود تجربه بازیکن بارها آپدیت دریافت کرده است.

  • 5.Reigns: Beyond

این مجموعه بازی کشف داستان‌هایی در زمینه فانتزی است. با پیگیری داستان همواره با گزینه‌هایی مواجه می‌شوید که با سوایپ کردن به چپ یا راست، باید تصمیم بگیرید چکار کنید. در این بازی گیمر کاپیتان یک کشتی عجیب و غریب است که قصد دارد یک خدمه را از طریق کهکشان‌ها راهنمایی کرده که به طرز احمقانه و عجیبی پایین بیاید که تقریباً غیرممکن است.

  • 6.RoundGuard

این بازی تغییر جدید و جذابی در فرمول اصلی بازی ایجاد کرده و آن را با یک بازی‌بازی فانتزی ترکیب کرده است. شما با هیولاها مبارزه خواهید کرد و از طلسم استفاده می‌کنید و توپ‌های کمی را شلیک کرده تا آن سطح پاک شود.

  • 7.Skate City

بازی‌های اسکیت بورد دوباره مورد توجه قرارگرفته‌اند و این بازی همچنان بهترین ورزش در موبایل است. در این بازی پیمایش جانبی و کنترل‌های مبتنی برکشش کارها را ساده می‌کند. همچنین شهرهای جدیدی مثل میایم که از زمان عرضه تاکنون رشد کرده‌اند.

  • 8.World’s End Club

این بازی در رده بازی‌های فوق‌العاده تاریک قرارگرفته است. در این بازی گروه کوچکی دانش‌آموز در یک شهربازی زیر آب بیدار شده و مجبور می‌شوند با هم مبارزه کرده یا با هم کار کرده تا کلید فرار را پیدا کنند. آن‌ها فقط یک ساعت وقت داشته و فقط یک نفر می‌تواند کلید را پیدا کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373