لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مدت تماشای استریم بازی از یوتیوب در سال 2020 به 100 میلیارد ساعت رسید

مدت تماشای استریم بازی از یوتیوب در سال 2020 به 100 میلیارد ساعت رسید

 سال 2020 به پایان رسیده و حالا یوتیوب آمار خودش را در مورد انتشار و عرضه محتوای ویدیویی مختلف منتشر کرده است. در این میان مشخص شده که کاربران بیش از 100 میلیارد ساعت را برای تماشای استریم بازی‌ها از یوتیوب صرف کرده است.

یوتیوب اعلام کرده که میزان داده انتقالی در سال 2020 به طور متوسط برابر 100 میلیارد ساعت بوده و در این مدت زمان بیش از 40 میلیون کانال استریم محتوای مربوط به بازی‌های مختلف را منتشر کرده‌اند.

در این میان، ماین کرفت مهم‌ترین بازی استریم شده در یوتیوب بوده که بیشترین بازدید را نیز داشته است. تعداد بازدیدهای ماین کرفت از یوتیوب به بیش از 201 میلیارد بار رسیده است. از طرف دیگر سرویس روبلاکس و بازی‌های زیر مجموعه آن نزدیک به 75 میلیارد بار بازدید داشته‌اند و بازی‌های دیگر با اختلاف بسیار کم در رده‌های بعدی صف کشیده‌اند.

Garena Free Fire، GTA V و فورتنایت پس از دو بازی یاد شده مهم‌ترین عنوان‌هایی بوده‌اند که به ترتیب 72، 70 و 67 میلیارد بار بازدید از طریق یوتیوب در سال 2020 داشته‌اند.

یوتیوب همچنین نام برترین تولید کنندگان محتوا در حوزه بازی را نیز فاش کرد که در میان آن‌ها نام FGTeeV, Jelly, Flamingo, Robin Hood Gamer, ItsFunnneh, LazarBeam, Slogo, Mikecrack, Arab Games Network, و Vegetta777 به عنوان 10 تولید کننده برتر محتوای بازی به چشم می‌خورد.

بیش از 80 هزار تولید کننده محتوای تصویری و بیش از 100 هزار بازدید کننده در زمینه محتوای مربوط به استریم بازی دخیل بوده‌اند و در سال 2020 بیش از هزار استریمر توانسته‌اند از مرز پنج میلیون سابسکرایبر بگذرند.

این آمار نشان می‌دهد که تولید محتوای بازی و استریم بازی تا چه حد در حال افزایش است و به‌زودی استریم بازی به مهم‌ترین پلتفرم انتشار محتوای آنلاین تبدیل خواهد شد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420